به گزارش روابط عمومی باشگاه، تیم والیبال گیتی‌پسند چهارشنبه _ سیزدهم دی‌ماه _ در اولین بازی دور برگشت و هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۶ در سالن ۶۰۰۰ نفری ارومیه به مصاف شهرداری ارومیه می‌رود.

شاگردان عقیلی در پنج بازی آخر در دور رفت شکست خوردند تا با هفت پیروزی، شش شکست و ۲۱ امتیاز در رده ششم جدول قرار بگیرند و وارد تعطیلات نیم فصل شوند.

برای دور برگشت رقابت‌های والیبال به درخواست سعید عقیلی سرمربی تیم تغییراتی در تیم و کادر فنی به وجود آمد که بهنام حاجی‌پور با محمد صادقی از تیم شهداب یزد جا به جا شدند و با جدایی محمد حسین نجاتی از کادر، وحید صادقی به عنوان کمک اول و امیر جهانبخش به عنوان بدنساز به تیم اضافه شدند.

شهرداری ارومیه دور رفت رقابت‌های لیگ برتر والیبال را با پنج پیروزی، هشت شکست، ۱۳ امتیاز و جایگاه دوازدهم جدول به پایان رساندند.

مسابقه دور رفت دو تیم سه بر صفر به سود نماینده اصفهان به پایان رسید، اما به نظر اکثر کارشناسان شهرداری ارومیه با ابتدای فصل متفاوت است.

مرتضی اکرمی به عنوان داور اول و مهدی نویدی‌نو به عنوان داور دوم دیدار تیم‌های شهرداری ارومیه و گیتی‌پسند را قضاوت می‌کنند.