محمد حسین عراقی زاده عضو هیات مدیره گیتی پسند در خصوص شرایط تیم هندبال باشگاه در فاصله دو هفته به پایان لیگ برتر کشور گفت : در ابتدا از سرمربی و اعضاء تیم هندبال به دلیل تلاش های آنها تشکر می کنم.
وی افزود : با توجه به سیاستهای هیات مدیره در سال دوم هندبال تقریباً به اهداف خود رسیده ایم و امیدوارم در دو هفته پایانی لیگ نیز بچه های تیم با همان انگیزه و قدرت همیشگی کار را به سرانجام برسانند.
عراقی زاده در خصوص دیدار روز قبل تیم هندبال با تیم شهید شاملی کازرون گفت : به هر جهت اعضا تیم نهایت تلاش خود را کردند و این دیدار که جدال دو تیم برای کسب مقام دومی بود تحت تاثیر حواشی قرار گرفت که در این رابطه تیم شهید شاملی حرفه ای تر عمل نمود.
عضو هیات مدیره گیتی پسند در خصوص تاثیر تصمیمات داوری در عدم نتیجه گیری تیم گیتی پسند مقابل شاملی کازرون گفت : خارج از احساسات اگر بخواهم نظری بدهم بدینگونه است که تصمیمات داوری در عدم نتیجه گیری این دیدار برای ما اولویت سوم یا چهارم بود و موارد دیگری که بنده در جلسه حضوری که با کیوان صادقی سرمربی تیم امروز در دفتر باشگاه صحبت نمودم نقش آفرین در شکست ما بود.
عراقی زاده گفت : بازی با شاملی به پایان رسید و تمام ارکان تیمی ما باید ذهن و فکر خود را معطوف بازی این هفته با تیم سپاهان نمایند و نمایش قابل قبولی از خود نشان دهند.
قائم مقام گیتی پسند در خصوص بودجه باشگاه برای فصل 1403 گفت : رشته های فوتسال و والیبال که در اسفند ماه به پایان رسید بودجه سال جدید آنها مشخص شده و در خصوص هندبال انشاالله بعد از اتمام فصل تصمیم گیری خواهیم نمود.