تیم هندبال گیتی‌پسند در هفته بیستم لیگ‌برتر باید روز دوشنبه در برابر نیروی‌زمینی شهیدشاملی کازرون قرار بگیرد و پیروزی در آن بازی برای‌شان پراهمیت خواهد بود.

به گزارش روابط‌عمومی باشگاه فرهنگی‌ورزشی گیتی‌پسند، یکی از مهم‌ترین و تعیین‌کننده‌ترین هفته‌های فصل سی‌وششم لیگ‌برتر هندبال مردان باشگاه‌های ایران از راه رسید و روز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت‌ماه_ در چارچوب هفته بیستم این مسابقات تیم هندبال گیتی‌پسند اصفهان از ساعت ۱۵:۱۵ در سالن شهید سجادی میزبان نیروی‌زمینی شهیدشاملی کازرون خواهد بود.

تیم هندبال گیتی‌پسند پس از پشت‌سر گذاشتن چند هفته پرهیاهو که با پیروزی‌های متوالی برای شاگردان کیوان صادقی همراه بود باید در اولین فینال از سه فینال پایانی فصل جاری لیگ‌برتر به‌مصاف نیروی‌زمینی شهیدشاملی کازرون برود که با گیتیزن‌ها هم‌امتیاز است اما به‌لطف تفاضل‌گل بهتر در جایگاه دوم جدول قرار گرفته است و بدین ترتیب برنده این جدال بزرگ به‌تنهایی در جایگاه دوم خواهد ایستاد و می‌تواند راه زیادی را برای نایب‌قهرمانی در لیگ‌برتر پشت‌سر بگذارد.

شاگردان کیوان صادقی هفته گذشته در یکی از دربی‌های اصفهان تیم جوان و پرانگیزه سپاهان‌نوین را با ‌کامبک دیدنی شکست دادند و نیروی‌زمینی شهیدشاملی کازرون هم توانست بدون دردسر از سد فرازبام خائیز دهدشت بگذرد. گیتیزن‌ها با روحیه بالا به جنگ سربازان کازرون خواهند رفت و علاوه‌بر هدف گرفتن جایگاه دومی پس از هفته‌ها، به‌دنبال گرفتن انتقام شکست در بازی دور رفت هستند‌. جدالی که با انبوهی از اشتباهات داوری همراه بود و در نهایت گیتی‌پسند با لشکری از مصدومان نخستین باخت فصل‌ خود را متحمل شد و اکنون در پی جبران آن است.

گیتیزن‌ها که موانع سختی برای نایب‌قهرمانی در لیگ‌برتر پیش‌روی خود می‌بینند، پس از جدال با نیروی‌زمینی شهیدشاملی کازرون باید با تیم جوان و کم‌هزینه‌ای که در این فصل داشته‌اند در هفته‌های بیست‌ویکم و بیست‌ودوم به‌ترتیب مقابل سپاهان اصفهان و مس کرمان قرار بگیرند. بنابراین پیروزی در بازی با کازرون برای گیتی‌پسندی‌ها حیاتی است و شاگردان کیوان صادقی متحد و همدل برای گرفتن دو امتیاز کامل بازی به‌مصاف نیروی‌زمینی خواهند رفت.