بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام وتحیت
خبر مسرت‌بخش پیروزی مقتدرانه و صعود افتخارآفرین دلاورمردان تیم والیبال گیتی پسند به لیگ برتر باشگاه های کشور، موجبات شادی و سرور هواداران باشگاه گیتی پسند و همچنین اعضای خانواده بزرگ گروه صنایع گیتی پسند را فراهم آورد و نشان داد مسئولیت اجتماعی گروه صنایع گیتی پسند برای ارتقای امید و سرمایه اجتماعی در میان جوانان این مرزوبوم به بار نشسته است.
اصفهان؛ پایتخت ورزش کشور، امروز بار دیگر شاهد یک موفقیت بزرگ و یک جشن عمومی بود تا باردیگر نام این شهر ریشه دار و صنعتی در سطح کشور طنین انداز شود و خبر راهیابی تیم والیبال گیتی پسند در صدر خبرهای ورزشی قرار گیرد .
امروز شاهد آن بودیم که پس از یک فصل پر فراز و نشیب تیم والیبال گیتی پسند با همت ، اراده و تلاش جمعی بازیکنان و کادر فنی وحمایت های بی دریغ گروه صنایع گیتی پسند موفق شد هدف و خواسته خود را برآورده سازد و به سطح اول والیبال کشور راه یابد.
اینجانب بر خود لازم میدانم این موفقیت بزرگ را به مردم شریف استان شهید پرور اصفهان و اعضاء خانواده بزرگ گروه صنایع گیتی پسند تبریک گفته و از همه هواداران، کادرفنی و بازیکنان پرتلاش تیم والیبال تقدیر نمایم.
امید است با الطاف بیکران خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) شاهد موفقیت های روز افزون گیتی پسند در عرصه صنعت و ورزش کشور باشیم.
علیرضا جنتی
مدیرعامل گروه صنایع گیتی پسند