تیم هندبال گیتی‌پسند برای کسب چهاردهمین برد فصل خود مقابل آلومینیوم اراک صف‌آرایی خواهد کرد.

به گزارش روابط‌عمومی باشگاه فرهنگی‌ورزشی گیتی‌پسند، هفته هجدهم از سی‌وششمین دوره رقابت‌های لیگ‌برتر هندبال مردان باشگاه‌های ایران روز _پنج‌شنبه سی‌ام فروردین‌ماه_ پیگیری خواهد شد و تیم هندبال گیتی‌پسند اصفهان از ساعت ۱۶:۰۰ در سالن شهیدسجادی میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود.

گیتیزن‌ها پس از اینکه در یکی از شهرآوردهای نصف‌جهان از سد پرواز هوانیروز گذشتند حالا در صدد کسب پنجمین پیروزی متوالی و چهاردمین برد فصل خود هستند تا کماکام همچون هفته‌های گذشته پشت‌سر مس کرمان برای کسب عنوان تلاش کنند.

شاگردان کیوان صادقی در بازی رفت موفق شدند در شرایطی که تعداد مصدومان گیتی‌پسند زیاد بود، تیم هندبال آلومینیوم اراک در خانه‌اش با نتیجه ۲۹ بر ۲۶ شکست دهند و به‌دنبال این هستند تا پس از فرازبام، نفت‌وگاز، ‌پیکان و پرواز هوانیروز یک دبل دیگر در فصل جاری به ثبت برسانند.

تیم هندبال گیتی‌پسند هم‌اکنون با ۱۳ پیروزی، دو تساوی و دو شکست در مجموع با ۲۸ امتیاز به‌طور مشترک با نیروی‌زمینی شهیدشاملی کازرون در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار دارند و با احتساب یک‌امتیاز از لیگ جوانان ۲۹ امتیازی هستند که در صورت برد مقابل آلومینیوم اراک ۳۱ امتیازی خواهد شد.