تیم هندبال گیتی‌‌پسند در هفته هجدهم لیگ‌برتر مقابل آلومینیوم اراک به پیروزی دست یافت.

به گزارش روابط‌عمومی باشگاه فرهنگی‌ورزشی گیتی‌پسند، در چارچوب هفته هجدهم از سی‌وششمین دوره رقابت‌های لیگ‌برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، عصر امروز _پنج‌شنبه سی‌ام فروردین‌ماه_ تیم هندبال گیتی‌پسند از ساعت ۱۶ در سالن شهید سجادی اصفهان میزبان آلومینیوم اراک بود و مقابل میهمان خود به پیروزی ۲۲ بر ۲۰ رسید.

شاگردان کیوان صادقی که چهار پیروزی متوالی در کارنامه‌شان ثبت کرده بودند در برابر تیم پائین‌جدولی آلومینیوم اراک نمایش خوبی ارائه کردند و علی‌رغم اینکه نیمه‌اول با پیروزی ۹ بر ۸ گیتی‌پسندی‌ها و اختلاف یک‌گله به پایان رسید در نیمه‌دوم توانستند برتری‌شان را به حریف دیکته کنند.

با این وجود هرچه از زمان بازی سپری شد، گیتی‌پسند اختلاف خود با آلومینیوم را بیشتر کرد و با چهار گل نسبت به این تیم فاصله گرفت. در ادامه رفته‌رفته خستگی بازی‌های نزدیک روی تن شاگردان کیوان صادقی اثر گذاشت و نتیجه دوباره نزدیک شد تا در نهایت گیتیزن‌ها با نتیجه ۲۲ بر ۲۰ پیروز این میدان شوند و همچون بازی رفت آلومینیوم را از پیش‌رو بردارند.

تیم هندبال گیتی‌پسند با احتساب یک‌امتیاز لیگ جوانان هم‌اکنون ۳۱ امتیازی است و باوجود اینکه از لیگ آیندگان امتیاز ندارد هم‌امتیاز با نیروی‌زمینی شهیدشاملی کازرون و با تفاضل‌گل کمتر در جایگاه سوم جدول قرار دارد. گیتیزن‌ها پس از تعطیلی ۱۰ روزه لیگ‌برتر، در هفته نوزدهم میهمان سپاهان‌نوین دیگر نماینده اصفهان خواهند بود.