به گزارش روابط عمومی باشگاه ، در یکی از دیدارهای هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 امروز تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و سفیر گفتمان تهران در سالن پیروزی اصفهان به مصاف هم رفتند.

ترکیب تیم گیتی‌پسند در این مسابقه را محمد رضا سنگ سفيدي، باقر محمدي، مهدي كريمي، محمد حسين درخشاني، بهمن جعفري، عليرضا رفيعي پور، مهدي مهدي خاني، مسعود يوسف، بهداد شيخ احمدي، كيانوش شير پور، امير حسين داودي و بهزاد رسولي تشکیل دادند.

نیمه اول با حملات پیاپی گیتی‌پسند آغاز شد و خیلی زود در دقیقه 3 مهدی کریمی دروازه سفیر گفتمان را باز کرد. فشار یاران گیتی‌پسند بر روی دروازه حریف حفظ شد و بهداد شیخ احمدی در دقایق 15 و 17 دو بار دیگر دروازه حریف تهرانی را گشود تا نتیجه 3 بر صفر شود. در ادامه این نیمه هم تلاش دو تیم برای رسیدن به گل ثمری نداشت و این نیمه با نتیجه 3 بر صفر به سود گیتی‌پسند به پایان رسید.

نیمه دوم سفیر گفتمان شروع بهتری داشت و در 12 دقیقه ابتدایی فشار زیادی بر روی دروازه باقر محمدی وارد کرد، اما موفق به گشودن دروازه نشدند. بازی تا دقیقه 25 نیمه دوم پایاپای دنبال شد و حواشی و درگیری بین بازیکنان بر کیفیت فنی مسابقه غلبه داشت.

در ادامه هم دروازه هیچ کدام از دو تیم باز نشد تا سفیدپوشان اصفهانی با همان 3 گل نیمه اول پیروز این دیدار لقب بگیرند. در نهایت این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به سود گیتی‌پسند به پایان رسید. گل‌های این دیدار را مهدی کریمی و بهداد شیخ‌احمدی(2) به ثمر رساندند.