به گزارش پایگاه خبری باشگاه، تیم گیتی‌پسند که با پیروزی 4 بر 1 در نیمه اول به رختکن رفته بود، در نیمه دوم بازی را بدون استرس آغاز کرد و توانست مجدد در همان دقایق ابتدایی به گل هم برسد.

در ادامه تیم پارسیان این موقعیت را داشت تا یکی از گل‌های خورد را جبران کند اما ضربه پنالتی علی عابدین را سپهر محمدی مهار کرد تا تعداد گل‌های پارسیان همان 1 بماند.

در ادامه نیز تیم گیتی‌پسند توانست بازی خوب خود را مقابل تیم سیزدهم جدول ادامه دهد و بازهم به گل برسد تا با کسب یک پیروزی پرگل، سه امتیاز این دیدار را کسب کند.

آن‌ها با ثمر رساندن 9 گل و کسب یک پیروزی پرگل خط و نشانی برای سایر حریفان در سه هفته پایانی فصل کشیدند.

 

اتفاقات بازی:

- در دقیقه 22 احمد اسماعیل‌پور دومین گل خود و پنجمین گل پارسیان را به ثمر رساند.

- د ر دقیقه 24 وحید احسان‌منش از تیم پارسیان کارت زرد دریافت کرد.

- در دقیقه 27 سعید احمدعباسی ششمین گل گیتی‌پسند را به ثمر رساند.

- در دقیقه 33 محمد کشاورز هفتمین گل را برای گیتی‌پسند به ثمر رساند.

- در دقیقه 35 احمد اسماعیل‌پور سومین گل و هشتمین گل گیتی‌پسند را به ثمر رساند.

- در دقیقه 39 سیعد احمدعباسی دومین گل خود و نهمین گل گیتی‌پسند را به ثمر رساند.

حواشی:

* علی تارقلی‌زاده رئیس دپارتمان فوتسال آسیا باحضور در اصفهان، این بازی را از نزدیک تماشا می‌کند.

* علی عابدین کاپیتان تیم پارسیان و بازیکن سابق تیم گیتی‌‌پسند که برای زدن ضربه پنالتی وارد زمین شد، ضربه او را سپهر محمدی مهار کرد تا دروازه‌بان گیتی مورد تشویق شدید هواداران قرار گیرد.

* سعید احمدعباسی پس از به ثمر رساندن ششمین گل گیتی‌پسند به آغوش یکی از هواداران رفت.

* محمود خوراکچی سرمربی پارسیان که با شور و حرارت خاصی بازی را دنبال می‌کرد، پس از گل پنجمی که تیمش دریافت کرد، از آن شور و حرارت افتاد و نشسته بازی را دنبال کرد.

* در این بازی چندین بار بازیکنان مصدوم شدند و چندین بار دکتر وارد زمین شد؛ تیم پارسیان هم که کادر پزشکی ندارد، از تیم کادر پزشکی حاضر در سالن استفاده کرد.

* پس از تایم اوتی که تیم پارسیان گرفت، این تیم پاور پلی کرد اما دروازه‌بان این تیم اشتباه کرد و وارد زمین شد که داور عذرخواهی دروازه‌بان را پذیرفت و خطایی نگرفت.