به گزارش پایگاه خبری باشگاه، هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال روز‌های پنج‌شنبه و جمعه 4 و 5 آبان‌ماه برگزار می‌شود و تیم گیتی‌پسند اصفهان از هیأت فوتبال قم پذیرایی خواهد کرد.

* داوران دیدار گیتی‌پسند و هیأت فوتبال قم

این دیدار از ساعت 16 روز پنج‌شنبه و در سالن پیروزی اصفهان آغاز می‌شود و محمد‌علی ترحمی، محمد‌مهدی حقوقی، ولی امجدی و عبدالرحیم محمدی داوران این بازی هستند، ناظر دیدار نیز جواد فهیمی‌راد است.

گیتی‌پسند و هیأت فوتبال قم در هفته اول لیگ برتر فوتسال با یکدیگر بازی داشتند که این دیدار به دلیل آماده نبودن نماینده قم برگزار نشد و نتیجه بازی 3 بر صفر به سود گیتی‌پسند اعلام شد.

* نتیجه بازی‌های گذشته

سرخ‌پوشان اصفهانی در 13 دیدار گذشته خود در لیگ برتر 8 پیروزی کسب کرده‌اند، 4 تساوی در کارنامه خود دارند و تنها متحمل یک شکست شده‌اند؛ گیتی‌پسند با 28 امتیاز در رده سوم قرار دارد و فاصله 5 امتیاز با تأسیسات دریایی صدر‌نشین دارد.

هیأت فوتبال قم نیز در نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتسال در 11 بازی با شکست زمین را ترک کرده است، 2 تساوی به دست آورده و هیچ پیروزی نداشته است؛ نماینده قم تنها 2 امتیاز دارد و در رده آخر جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

* گیتی‌پسند با سرمربی جدید به هفته چهاردهم رسید

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که تغییرات اساسی در تیم گیتی‌پسند ایجاد شده است؛ این تیم که در دیدار معوقه از هفته چهارم روز شنبه میزبان تأسیسات دریایی تهران بود در نهایت تن به اولین شکست خود با نتیجه 4 بر 2 داد و این شکست به همراه حواشی بسیاری که داشت سبب برکناری سرمربی گیتی‌پسند شد.

علی‌رضا افضل سرمربی گیتی‌پسند و احمد باغبان‌باشی مربی از تیم  کنار گذاشته شدند؛ پس از آن بود که حسین شمس سرمربی سابق تیم‌ملی هدایت نماینده اصفهان در لیگ برتر فوتسال را بر عهده گرفت و رضا صادقی دستیار وی روی نیمکت گیتی‌پسند شد.

برنامه سایر دیدار‌های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه
آذرخش بندرعباس – فرش آرا مشهد
شهرداری ساوه – پارسیان شهر قدس
مقاومت البرز – ارژن شیراز
مقاومت قرچک – آتلیه طهران قم

جمعه 5 آبان‌ ماه
تأسیسات دریایی – مس سونگون
شهروند ساری – حفاری اهواز