به گزارش پایگاه خبری باشگاه، تیم فوتسال گیتی‌پسند که در هفته پایانی لیگ برتر میزبان یاسین پیشرو قم بود با پیروزی 5 بر صفر پیروز شد و پس از سه فصل دوری از جام، قهرمانی لیگ برتر را در خانه جشن گرفت.
حواشی این مسابقه به شرح زیر است:
* در ابتدای این مسابقه حدود سه هزار نفر از هواداران گیتی‌پسند در داخل سالن حضور داشتند که لحظه به لحظه به تعداد آن‌ها اضافه می‌شد.
* رسول زرگرپور استاندار، مهدی جمالی‌نژاد شهردار اصفهان، محمد سلطان‌حسینی مدیرکل ورزش جوانان استان، رسول جزینی عضو شورای اسلامی شهر اصفهان و مسعود هراتیان رئیس هیأت فوتبال استان با حضور در سالن پیروزی این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.
* به مناسبت نزدیک شدن به سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر، باشگاه گیتی‌پسند و شهردار اصفهان از مادر سردار شهید حسین خرازی با اهدای تابلو فرشی تجلیل کردند.
* عکاسان حاضر در سالن پیروزی اصفهان با جام قهرمانی عکس یادگاری گرفتند.
* هواداران سپاهان به مانند چند بازی گذشته با پرچم زرد به سالن آمده بودند.
* نماینده ویژه AFC و عباس ترابیان، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال از مهمانان ویژه این دیدار بودند.
* بازیکنان تیم گیتی‌پسند با پیراهن منقش به عکس شهید خرازی وارد زمین مسابقه شدند.
* احمد اسماعیل‌پور پس از گلزنی، پیراهنی را در زیر لباس خود به نمایش گذاشت که روی آن جمله «یا فاطمه الزهرا (س)» نوشته شده بود.
* سالن پیروزی در نیمه دوم کاملاً پر شد و حدود ۲۰۰ هوادار پشت درهای بسته ماندند.
* برای جشن قهرمانی استیج مخصوصی تدارک دیده شده بود.
* بازیکنان و کادرفنی گیتی‌پسند مدال‌های خود را از دست مهدی‌ جمالی‌نژاد شهردار اصفهان و جام قهرمانی را از دست رسول زرگرپور استاندار اصفهان دریافت کردند.
* بازیکنان گیتی‌پسند در پایان جشن قهرمانی، علی جنتی مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند را روی دست‌های خود بلند کردند و به هوا پرتاب کردند.