به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، رضا لک سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان پس از برتری مقابل ارژن شیراز در گفت و گویی درباره بازی اظهار داشت: بازی سختی بود و ما می دانستیم در زمین خانگی ارژن باتوجه به اینکه در هفته اول توانسته بودند تاسیسات را شکست دهند و انگیزه های لازم را داشتند، بازی کردن سخت است. اما ما با تمرین و با دانش به اینکه ارژن با تاکتیک سه یک ثابت بازی می کند و باید فضا های بازی با راس را ببندیم.
وی ادامه داد: فکر می کنم به غیر از چند دقیقه ابتدایی بازی؛ که گل هم دریافت کردیم و ما بقی دقایق بازی توانستیم فضا ها را ببندیم. و گل خورده را جبران کنیم و در ادامه به گل های بعدی برسیم.
سرمربی گیتی پسند گفت: در نیمه دوم هم با توجه به اینکه در شروع بازی گلزنی کردیم. تغییراتی ایجاد کردیم در بخش حفظ توپ، سعی در کنترل بازی داشتیم چون سه شنبه هفته آینده بازی سنگینی داریم و باتوجه به اینکه ارژن در زمین خود فشار می آورد با تغییرات مکرر در ترکیب به دنبال استراحت دادن به همه بازیکن ها بودیم.
لک درباره اینکه محمد کشاورز؛ کاپیتان تیم ملی در این دیدار به بازی گرفته نشد گفت: کشاورز مصدوم بود و هفته گذشته به دستور پزشک بازی نکرد اما در این هفته اجازه چند دقیقه بازی برایش صادر شده بود که شرایط و اتفاقات رخ داده و با توجه به شرایط خود کشاورز؛ نتوانستیم از وی استفاده کنیم.
رضا لک؛ سرمربی گیتی پسند اصفهان در انتها گفت: ارژن شیرار بسیار تیم خوب و شایسته ای نشان داد و لیاقت این تیم بیشتر از این هاست؛ همچنین تماشاگران فهیم شیرازی بسیار خوب تیمشان را تشویق کردند و در دقایقی تیم ما را نیز مور تشویق قرار دادند. از تیم ارژن و تماشاگران شیرازی از مهمان نوازیشان تشکر می کنم و برایشان در آینده آرزوی موفقیت دارم.