به گزارش پایگاه خبری باشگاه، رضا لک عصر امروز پس از پیروزی تیمش مقابل آذرخش بندر عباس در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: این مسابقه بازی خوبی نبود و ما در آن خوب بازی نکردیم؛ این موضوع تا حدودی به خستگی بازیکنان ملی‌پوش تیم ما بستگی داشت.
وی افزود: به هر حال سفر به برزیل و رفت و آمد آن خستگی بسیاری برای بازیکنان ایجاد کرده و این موضوع بسیار تأثیرگذار است زیرا آنها 5 بازی پشت سر هم به میدان رفته بودند.
سرمربی تیم گیتی‌پسند اصفهان بیان کرد: البته بخشی از آن نیز به این مسئله باز می‌گشت که به نظر من مسئولان باید تصمیم بهتری می‌گرفتند و به بازیکنان تیم استراحت بیشتری می‌دادند و از بازیکنان دیگر استفاده می‌کردند.
وی با بیان اینکه کلیات آنچه تمرین کرده بودیم، در زمین اجرا نشد اما به نظر من در یک روز بد، توانستیم که در نهایت سه امتیاز مسابقه را ازآن خود کنیم، خاطرنشان کرد: بازی بسیار سختی با ساری داریم و امیدوار هستم که مثل امروز نباشیم زیرا به آن نیاز داریم و امیدوار هستم که بازیکنان را به شرایط ایده‌آل بازگردانده و در نهایت پیروزی را ازآن خود کنیم.
لک با بیان اینکه به هر حال آنچه که در مسابقه مد نظر مان بود، هیچ کدام اتفاق نیفتاد و این موضوع، کار ما را بسیار سخت کرد، اضافه کرد: در یک بازی خانگی، استفاده نکردن از پنالتی و تنها به ثمر رساندن یک گل، باعث شد که آنچه تمرین نکنیم، اجرا نشود. این موضوع تفکرات به هم می‌ریزد و نکته مثبت این بازی آن بود که سه امتیاز مسابقه را ازآن خود کردیم.