به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، محمدحسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند درخصوص بازی با مس و اتفاقات حاشیه ای دیدار گفت: بازی با مس یکی از 26 دیدار ما در لیگ بود که باتوجه به سطح لیگ ایران و نزدیکی تیمها به یکدیگر نمی توان گفت یک بازی سخت است و دیگری آسان.
ولی در این دیدار بعضی به دنبال ایجاد حاشیه در تیم ما بودند که الحق و الانصاف از بعد از بازی با فردوسی مشهد از رئیس هیات مدیره ، مدیرعامل ، پرسنل باشگاه ، تماشاگران ، کادر فنی و بازیکنان همه در اندیشه برد بودند و نمایی از گیتی پسند واقعی را به نمایش گذاشتند.
وی افزود : در هفته گذشته و بعد از باخت به فردوسی تیم به خوبی ریکاوری شد و آماده بازی با مس سونگون گردید.
عراقی زاده گفت: تشکر ویژه ای از سرمربی و اعضاء کادرفنی و همچنین بازیکنان تیم دارم که با تفکرات صحیح خود از لحاظ روحی ، روانی و تاکتیکی هفته خوبی را رقم زدند و نشان دادند مرد روزهای بزرگ و سختند.
وی ادامه داد : از کلیه اعضاء کادر فنی و بازیکنان می خواهم بازی با مس را فراموش کنند و خود را هرچه سریعتر آماده بازی با تیم همیشه مدعی شهید منصوری نمایند.
عراقی زاده پیرامون حاشیه های این بازی و توهین سرمربی تیم مس به مدیرعامل باشگاه گیتی پسند : متاسفانه اتفاقاتی بعد از بازی و در محوطه بیرونی ورزشگاه بین اعضاء مس سونگون و داور دیدار پیش آمد که سرمربی تیم مس با الفاظ رکیک و ناشایست مدیرعامل گیتی پسند که اصلا در آن ماجرا نبود و نقشی نداشت را خطاب قرارداد .
وی گفت: نفس ورزش و اصول پهلوانی می طلبد که به یکدیگر احترام بگذاریم و با نتیجه نگرفتن به دنبال جاروجنجال نباشیم و ضعف خود در زمین را نخواهیم در مکانهای دیگر جستجو کنیم .
وی با محکوم کردن حرکت سرمربی تیم حریف گفت : امیدوارم منبعد شاهد حرکات این چنینی از سوی هیچکس نباشیم و ظرفیت خود را در باخت و برد بالا ببریم.
قائم مقام گیتی پسند در خصوص دیدار این هفته خود با شهید منصوری قرچک گفت: بازی همیشه با تیم شهید منصوری دشوار است چون این تیم از پشتوانه های فوتسال ایران است و یکی از پرشورترین تماشاگران را نیز در اختیار دارد که امیدوارم بازی خوب و تماشاگر پسندی را شاهد باشیم.
وی در پایان از سازمان لیگ و کمیته داوران خواست که ناظرین و داورانی شجاع در سطح این دیدار را انتخاب و روانه قرچک نمایند.