به گزارش پایگاه خبری باشگاه، محمود خوراکچی پس از پیروزی تیمش در برابر مس سونگون در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی سختی مقابل مس داشتیم اما در طول هفه خوب تمرین کرده بودیم و امروز هم با ارائه نمایشی خوب موفق به شکست این تیم شدیم.
وی افزود: برخی افراد با مصاحبه‌های مختلف قصد داشتند که جو را برای گیتی‌پسند سنگین کنند اما ما حاشیه‌ها را از خود دور کردیم و این مصاحبه‌ها سبب شد تا انگیزه من و بازیکنانم بالاتر رود و امروز با نمایش منطقی خود بر مس سونگون غلبه کردند.
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: بازیکنان ما به خوبی موقعیت تیم را درک کردند و با نمایش خوب خود در بازی امروز نشان دادند که گیتی‌پسند واقعی همین تیم است و از این پس هم شروع خواهد شد.
وی درباره داوری این دیدار بیان کرد: داوری همواره از سخت‌ترین کارها بوده است اما تیم داوری این دیدار از بهترین داوران فوتسال کشور ما و باتجربه بودند و توانستند این بازی ستگین را به خوبی مدیریت کنند که باید به کمیته داوران برای این انتخاب تبریک بگویم.
خوارکچی درباره بازی هفته آینده تیمش در برابر منصوری قرچک تصریح کرد: تیم شهید منصوری هموراه از قدرت‌های فوتسال ما بوده و ما از امروز برنامه‌ریزی و تمرکز خود را بر روی آن دیدار قرار می‌دهیم تا بازیکنان ما بتوانند 3 امتیاز آن بازی را برای تداوم این روند خوب بگیرند.