به گزارش پایگاه خبری باشگاه، دیدار حساس تیم‌های گیتی‌پسند و مس سونگون در هفته ششم لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت 17 در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد.
شاگردان محمود خوراکچی که با توجه به نتایج به دست آمده در دیدارهای گذشته نیاز مبرم به سه امتیاز این بازی داشتند از ابتدا برای برد در این دیدار کار را تهاجمی آغاز کردند تا اینکه مهدی جاوید در دقیقه 5 بازی با پشت سر گذاشتن بازیکنان حریف گل نخست این تیم را به ثمر رساند.
در ادامه حملات 2 تیم روی دروازه‌ها ادامه یافت تا اینکه در دقیقه 18 پاتریک ویبر الوز گل تساوی مس را به ثمر رساند تا در ادامه هم تلاش 2 تیم برای گلزنی نتیجه نداشته باشد و هر 2 تیم با تساوی یک بر یک راهی رختکن شوند.
اما از اواسط نیمه دوم تیم گیتی‌پسند توپ و میدان را در اختیار داشت و با درخشش مهدی جاوید از حریف پیشی گرفت این بازیکن ملی‌پوش در دقیقه 30 با ضربه پشت پا گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند و مهران عالیقدر نیز یک دقیقه بعد با یک ضربه چیپ گل سوم تیم را وارد دروازه مس کرد.
در ادامه تیم مس سونگون که چیزی برای از دست دادن نداشت روی به بازی پنج مهاجمی آورد که مهدی جاوید باز هم از این فرصت استفاده کرد و با شوت راه دور دروازه خالی مس را باز کرد تا با هت‌تریک خود تا حد زیادی خیال خوراکچی را آسوده کند.
در دقایق پایانی باز هم این تیم مس بود که برای جبران نتیجه حمله کرد که در پی این حملات در دقیقه 38 محمدحسین درخشانی و پاتریک ویبر الوز 2 بار دروازه گیتی‌پسند را باز کردند تا باز هم اصفهانی‌ها احساس خطر کنند اما در ادامه با بازی پنج مهاجمی مس مهران عالیقدر هم از فرصت استفاده کرد و در دقیقه پایانی گل پنجم گیتی‌پسند را به ثمر رساند تا خیال همه آسوده شود.
به این ترتیب تیم فوتسال گیتی‌پسند در این هفته با نتیجه 5 بر 3 مس سونگون را شکست داد و به رده سوم جدول صعود کرد.
نتایج کامل دیدارهای هفته ششم به شرح زیر است:
گیتی پسند 5- مس سونگون 3
شهروند ساری 2- کاشی نیلو یک
فرش آرا 3- تأسیسات دریایی 4
آذرخش بندرعباس 4- فردوسی مشهد 2
دبیری تبریز 4- میثاق تهران 3
شرکت حفاری یک- یاسین پیشرو قم 3
مقاومت البرز 3- شهید منصوری 3