به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، عباس روزپیکر درخصوص شکست مقابل گیتی پسند گفت: در نیمه نخست بازی بسیار بدی از خود ارائه دادیم و به هیچ وجه نشانی از تیم آذرخش نداشتیم.
وی با بیان اینکه انتظار چنین عملکردی از بازیکنانم در زمین نداشتم، اظهار کرد: در نیمه نخست به هیچ وجه یک درصد از توانایی بازیکنانم در زمین ندیدم و نمی دانم مشکل کار کجاست و باید ریشه یابی شود.
روزپیکر با اشاره به اینکه به اشتباهات خود باختیم و نتیجه را واگذار کردیم، اضافه کرد: در نیمه دوم توانستیم کمی به خود بیاییم اما احساسی بازی کردن و استرس در وجود بازیکنان باعث شد تا بازهم آنچه کادرفنی از بازیکنان خواسته را در زمین پیاده نکنیم.
سرمربی تیم فوتسال آذرخش سرخون هرمزگان با بیان اینکه تیمی که یک دقیقه خوب و دو دقیقیه بد باشد مشکل فنی ندارد، بیان کرد: امیدوارم در طول تمرینات بتوانیم نقایص را رفع و از شرمندگی هوادارانمان که در هر دو بازی خانگی مغلوب شده ایم، در بیاییم.
وی در پایان با ابراز تعجب از اینکه در دیدار بیرون از خانه و تمرینات بازیکنان عملکردی خیره کننده دارند اما در داخل خانه با استرس بازی می کنند، خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم در دیدارهای آتی این نتیجه را جبران و از خجالت هواداران دربیاییم.