به گزارش پایگاه خبری باشگاه، محمود خوراکچی پس از پیروزی مقابل آذرخش بندرعباس در بین خبرنگاران اظهار داشت: در شروع بازی به یک گل زودهنگام دست یافتیم و همین موضوع باعث شد تا بر بازی مسلط باشیم و تیم حریف برای جبران گل به سمت دروازه مان حمله ور شود.

وی با بیان اینکه اگر دیرتر به گل می رسیدیم کار برایمان سخت تر می شد، افزود: تجربه تیمی گیتی پسند بر تیم آذرخش غلبه کرد اما این موضوع چیزی از ارزش تیم آذرخش نمی کاهد زیرا بسیار پرانگیزه و از توان فنی بالایی برخوردار بودند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با اشاره به اینکه بازیکنان تیم آذرخش باید به این درک برسند که لیگ برتر با لیگ دسته اول تفاوت دارد، تصریح کرد: لیگ برتر شرایط خاص خود را داراست و باید بینش و نگاه ها تغییر کند و رفته رفته بر تجربه تیم آذرخش افزوده می شود و به طور حتم در ادامه مسابقات تیم آذرخش نتایج بهتری کسب می کند.

خوراکچی با بیان اینکه نباید در مسابقات لیگ برتر بی احتیاط حمله کرد، خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم آذرخش در دقایقی از بازی به صورت احساسی حمله کرده و خط دفاع را رها می کردند و همین موضوع باعث شد تیمی مانند گیتی پسند که تجربه در مسابقات آسیایی دارد از این موقعیت نهایت استفاده را ببرد.

وی در پایان در خصوص صحبت های قائم مقام باشگاه گیتی پسند مبنی بر نبود امنیت در سالن فجر و خرابی تهویه سالن فجر گفت: خیلی ها از صحبت های عراقی زاده منظور اشتباهی برداشت کردند زیرا وی تنها خواستار حضور نیروی انتظامی در سالن شده بود و در طول دو هفته گذشته تهویه سالن بهبود پیدا کرده بود و حضور این تعداد هوادار در سالن می تواند یک نوید بزرگ برای لیگ برتر باشد و از اخلاق مناسب هواداران بندرعباسی سپاسگزارم.