به گزارش پایگاه خبری باشگاه، در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتسال تیم های گیتی پسند اصفهان و آذرخش بندرعباس از ساعت 17 عصر امروز در سالن فجر بندرعباس به مصاف یکدیگر رفتند.
نیمه نخست این دیدار با برتری کامل گیتی پسند آغاز شد و نمایش ضعیف تیم تازه لیگ برتری شده آذرخش موجب شد تا بازیکنان باتجربه گیتی پسند در این نیمه کار سختی برای گشودن دروازه تیم میزبان نداشته باشند و با گلزنی سعید تقی زاده (2 بار)، مهدی جاوید (2 بار) و اسماعیل وطن خواه با برتری 5 بر صفر راهی رختکن شدند.
در نیمه دوم تیم آذرخش عملکرد نسبتا بهتری داشت اما باز هم در دقایق ابتدایی نیمه این گیتی پسند بود که روی ضربه مریدی زاده حریف را شش تایی کرد. اما در ادامه سعید رضوانی بازیکن آذرخش یکی از گل های خورده را جبران کرد تا اختلاف به 5 گل برسد.
در ادامه نیمه دوم 5 گل دیگر هم به ثمر رسید که سهم گیتی پسند 3 و آذرخش 2 گل بود. مهران عالیقدر، علی عابدین و مهدی جاوید که در این بازی اولین هت تریک خود را در فصل جدید تجربه کرد، برای گیتی پسند و طالب عرب پور و سینا احمدیان پور برای آذرخش گلزنی کردند.
در این دیدار فرشاد شارقی و مجتبی مریدی زاده از تیم گیتی پسند از داور کارت زرد دریافت کردند.
به این ترتیب تیم گیتی پسند با نتیجه 9 بر 3 حریف بندری خود را شکست داد تا با کسب 3 امتیاز دیگر به استقبال تعطیلات دو هفته ای لیگ برتر برود.