به گزارش پایگاه خبری باشگاه، هفته سوم لیگ برتر فوتسال کشور روزهای پنجشنبه یک مرداد و جمعه دوم مردادماه با برگزاری 7 دیدار در شهرهای اصفهان، بندرعباس، قم، مشهد، ساری و قرچک پیگیری می شود تا تیم‌ها با گذراندن این هفته به استقبال تعطیلات جام باشگاه‌های آسیا بروند.
تیم گیتی‌پسند اصفهان هم در این هفته خود را برای دیدار روز جمعه با تیم آذرخش بندرعباس آماده می‌کند که هرچند حریفی تازه وارد به شمار می‌رود اما حضور تماشاگران پرتعداد بندری در سالن مسابقات و آب و هوای خاص بندر به طور قطع شرایط را برای نماینده اصفهان دشوار می‌کند.
گیتی‌پسند که امسال با ایجاد تغییرات در کادر فنی و ترکیب تیم پا به این میدان نهاده با گذشته 2 هفته از لیگ یک باخت و یک برد در کارنامه دارد و به طور قطع برای افزودن 3 امتیاز دیگر به اندوخته‌های خود برای کسب پیروزی قاطع به بندرعباس سفر می‌کند.
در سوی دیگر میدان هم آذرخش بندرعباس که نخستین حضور خود را در لیگ برتر تجربه می‌کند، سعی دارد با استفاده از امتیاز میزبانی، تماشاگران پرشور و انگیزه بالای بازیکنان خود گیتی‌پسند را به دردسر بیندازد؛ این تیم هرچند در هفته نخست متحمل شکستی سنگین مقابل شرکت حفاری شد اما در هفته دوم در برابر تیم خوب مقاومت البرز به تساوی رسید.
شاگردان محمود خوراکچی که با تاخیر تمرینات آماده‌سازی لیگ برتر را آغاز کردند و هنوز آنطور که باید به هماهنگی لازم نرسیده‌اند، به تعطیلات جام باشگاه‌ها چشم دوخته‌اند و سعی دارند با کسب این برد خارج از خانه در بندرعباس، به تعطیلات رفته و با برگزاری تمرینات و دیدارهای تدارکاتی پس از جام باشگاه‌ها پرقدرت به مسابقات بازگردند.

برنامه کامل دیدارهای هفته سوم لیگ برتر فوتسال
پنجشنبه یک مرداد ماه ساعت 17
کاشی نیلو – میثاق تهران
آتلیه طهران قم- تاسیسات دریایی
فردوسی مشهد- شرکت حفاری
جمعه 2 مرداد ماه ساعت 17
آذرخش بندرعباس- گیتی‌پسند
شهروند ساری- مقاومت البرز
شهید منصوری- فرش آرا
مس سونگون- دبیری تبریز

جدول رده‌بندی تیم‌ها تا پایان هفته دوم
1. دبیری تبریز 6 امتیاز
2. شرکت حفاری 6 امتیاز
3. تاسیسات دریایی 6 امتیاز
4. میثاق تهران 6 امتیاز
5. مقاومت البرز 4 امتیاز
6. مس سونگون 3 امتیاز
7. آتلیه طهران قم 3 امتیاز
8. گیتی‌پسند 3 امتیاز
9. فرش آرا 3 امتیاز
10. آذرخش بندرعباس 1 امتیاز
11. شهید منصوری 0 امتیاز
12. کاشی نیلو 0 امتیاز
13. شهروند ساری 0 امتیاز
14. فردوسی مشهد 0 امتیاز