مدیر رسانه ای باشگاه گیتی پسند در گفتگو با پایگاه خبری باشگاه از پخش زنده دیدار تیم های فوتسال گیتی پسند و آذرخش بندرعباس از شبکه های استانی اصفهان و بندرعباس خبر داد.

جواد شریف اظهار داشت:این دیدار راس ساعت 17 روز جمعه دوم مردادماه در ورزشگاه فجر بندرعباس برگزار می شود که برای نخستین بار این دیدار خارج از خانه از شبکه استانی اصفهان نیز پخش خواهد شد.

وی در ادامه از حمایت های مدیران شبکه استانی اصفهان نیز قدردانی کرد و افزود: خوشبختانه در دو دیدار قبلی شبکه اصفهان پوشش مناسبی از دیدارهای تیم گیتی پسند داشت و با افزایش تعداد دوربین های خود و ایجاد تنوع در تصاویر  رضایت مخاطبین را جلب کرد.

مدیرسانه ای باشگاه گیتی پسند همچنین تصریح کرد: مدیران صداو سیما مرکز اصفهان همچنین قول تمهیدات ویژه تری برای بازی های این باشگاه داده اند که امید است طی هفته های آتی هواداران لذت جامع و کافی را از مسابقات تیم محبوبشان ببرند.

جواد شریف خاطرنشان کرد: در تلاشیم که بازیهای خارج از خانه تیم فوتسال این باشگاه را در صورت پخش زنده در استان های میزبان ،از شبکه اصفهان نیز پخش  شود.

یادآور می شود  این برای اولین بار در تاریخ لیگ فوتسال کشور است که دیدار های یک تیم  فوتسال از دو شبکه استانی پخش خواهد شد./