به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، هفته پایانی لیگ برتر فوتسال در حالی برگزار شد که رقابت گیتی پسند و فردوسی مشهد در اصفهان و مصاف تأسیسات دریایی و منصوری در قرچک تأثیر مستقیمی در تعیین قهرمان این فصل مسابقات داشت. گیتی پسند در صورتی می‌توانست قهرمان لیگ شود که تأسیسات ببازد و در مقابل شاگردان کشاورز به پیروزی با اختلاف یک گل و بیشتر برسند.
تیم گیتی پسند اصفهان با ترکیب اولیه سپهر محمدی، مهدی جاوید، احمد اسماعیل پور، سعید افشار، افشین کاظمی بازی را شروع کرد. در اولین دقایق بازی دروازه گیتی پسند از سوی مشهدی ها تهدید شد اما شوت سنگین میثم خیام را سپهر محمدی در دو ضرب دفع کرد. در دقیقه ۴ مسابقه احمد اسماعیل پور دو موقعیت خوب را خلق کرد که واکنش نصیری نیا مانع از گل شدن توپ شد اما مهدی جاوید در فاصله ۳۰ ثانیه بعد گل اول تیمش را وارد دروازه حریف کرد تا حساب کار یک بر صفر به سود گیتی پسند دنبال شود. با این گل فردوسی عقب ننشست و حملات خود را برای جبران نتیجه روی دروازه گیتی پسند ادامه داد و سرانجام در دقیقه ۱۶ هاشم محمدی بر روی پاورپلی بازی را به تساوی کشاند. اما سه دقیقه بعد و در دقیقه ۱۹ مسابقه خطای هند بازیکن فردوسی در محوطه شش قدم پنالتی اعلام شد و احمد اسماعیل پور این فرصت را به گل برتری گیتی پسند در نیمه اول تبدیل کرد.
گیتی پسند نیمه دوم را طوفانی شروع کرد و در همان دقایق اولیه دو بار به گل رسید. در دقیقه ۲۲ مهدی جاوید با یک و دو توپ را از میان پاهای دروازه بان فردوسی وارد دروازه این تیم کرد و در دقیقه ۲۳ بر روی پاس رو به جلوی احمد اسماعیل پور سعید افشار توپ را وارد دروازه نصیری نیا کرد تا حساب کار ۴ بر یک شود. در همین دقایق در حالی که تاسیسات در قرچک از منصوری پیش افتاده و قهرمانی‌اش مسجل شده گلزنی در سالن پیروزی اصفهان همچنان ادامه پیدا کرد. در دقیقه ۲۸ پنالتی برای فردوسی بدست آمد که ناصر عجم آن را تبدیل به گل کرد اما دو دقیقه بعد بر وی پاس افشین کاظمی مهدی جاوید قطع توپ کرده و گل پنجم تیمش را به ثمر رساند. این پایان کار نبود و فردوسی که امیدوارانه بازی را دنبال می کرد یکی دیگر از گل های خورده تیمش را جبران کرد. در دقیقه ۳۳ میثم خیام بر روی غلفت مدافعان گیتی پسند گل سوم تیمش را به ثمر رساند. ادامه دیدار دو گل دیگر برای گیتی پسند به همراه داشت. احمد اسماعیل پور در دقایق ۳۴ و ۳۵ حساب کار را ۷ بر ۳ کرد اما در همین دقیقه فردوسی با اصرار بر پاورپلی توسط غدیری به گل چهارم رسید. هرچند در دقیقه ۴۰ و آخرین دقیقه از بازی افشین کاظمی گل هشتم گیتی پسند و آخرین گل بازی را به ثمر رساند اما این پیروزی با اختلاف چهار گل برای گیتی پسند سودی نداشت چرا که در دیدار همزمان تأسیسات با نتیجه مساوی یک بر یک قهرمان لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور شد و گیتی پسند بدون داوری نایب قهرمان ایران شد!