به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، مدیران ، کارکنان و ورزشکاران باشگاه گیتی پسند در بیانیه ای برحضور پرشور و گسترده در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کردند.
متن بیانیه به شرح زیر است:
«و لقد ارسلنا موسی بایاتنا ان اخرج قومک من الظلمات الی النور و ذکر هم بایام الله ان فی ذلک لایات لکل صبار شکور؛‌ و ما موسی را با آیات خود فرستادیم و (دستور دادیم) قوم خودرا از ظلمات به نور بیرون آر و ایام‌الله را به انها یادآوری کن که همانا در این (یادآوری) برای آنان که اهل صبرو شکرگزاری باشند نشانه‌ها و عبرت‌هایی است.
یوم الله ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران یاد آور ایامی است که مردم غیور با رهبری عالمانه حضرت امام راحل قدس الله نفس الزکیه و با همراهی مردم صبور و شکور ایران بر طاغوت زمان که از ایادی شیطان بود غلبه کرد.پیروزی که تجلی دیگری از آیه شریفه مطلع کلام است که خود سراسر پیام روشن است و هدایت بخش پیروی از ولایت فقیه و رهبری عزیز ، صبر در مصائب و تکلیفی است که قران کریم در ادامه ذکر و گرامی داشت ایام الله امر به آن فرموده است در واقع از آغاز نهضت تا به امروز ، همین صبرو استقامت ملت رشید ایران و رهبران آن بوده که مانع شکست انقلاب اسلامی شده، انقلابی که همواره مورد هجمه مستکبران قرار داشته است.
کودتا، ایجاد اختلافات قومی، مذهبی، جنگ تحمیلی، تحریم‌های غیر انسانی و ترورهای ناجوانمردانه تنها بخشی از توطئه‌هایی هستند که طاغوت‌های دوران ما علیه حرکت توحیدی و ترقی خواهانه ملت ایران بکار گرفته اند. کیست که نداند که دستگاه عریض و تویل رسانه‌های غرب هرروز چه هجمه اغواگرایانه و چه تصویر وارونه‌ای از جامعه اسلامی ما به مخاطبان خود القا می‌کند؟ کیست که خباثت و زورگویی قدرت های استکباری جهان علیه برنامه صلح آمیز هسته‌ای ملت ایران را نشنیده باشد؟ و در عین حال کیست که عزت و شرافت این ملت بزرگ را درهمین عرصه‌های نابرابر ندیده باشد؟
باشگاه فرهنگی ورزشی گیتی پسند اصفهان از کلیه ورزشکاران ، مربیان ، بازیکنان و کلیه آحاد مردم شهید پرور اسلامی در سراسر ایران و جهان، دعوت می‌کند یکبار دیگر دشمنان قسم خورده انقلاب را مایوس نموده و باحضور پر شور خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن مایه وحدت، همدلی و دوستی فی مابین آحاد مختلف کشور شوند تا درس دیگری باشد برای جهانیان.