به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، سیدمجتبی طباطبایی مدیر امور حقوقی باشگاه گیتی‌پسند در گفت‌وگویی در واکنش به تعلیق یک جلسه محرومیت باشگاه منصوری از بازی با تماشاگر، اظهار داشت:‌ ماده 59 آیین‌نامه انضباطی مصوبه سال 92 پیش بینی کرده که تنبیهات مختلف که موضوع مورد نظر ما، انجام بازی بدون تماشاگر است، ممکن است با شرایط خاص تعلیق گردد. در ادامه بند 3 ماده 59 آمده است که «از طرف دیگر باید شرایط خاص و رفتار فرد اجازه چنین کاری را بدهد» این شرایط خاصی که عنوان شده در آیین‌نامه فعلی در موردش توضیحی نداریم اما بند ج ماده 33 آیین‌نامه مصوب سال 90 می‌گوید که محرومیت اشخاص را چه حقیقی و چه حقوقی می‌توان تعلیق کرد که سابقه محکومیت نداشته باشد و این دقیقا برابر است با کد 33 آیین‌نامه فیفا.
وی ادامه داد: در ماده 89 آیین‌‌نامه مصوب سال 92 نیز گفته می‌شود که در موارد ابهام و سکوت آیین‌نامه، مقررات فیفا و AFC لحاظ قرار خواهد گرفت. مرور زمانی هم که در آیین‌نامه ذکر شده است، در مورد مهلت برای شکایات است. در مورد اینکه تخلفات جزئی و جدی تا چند سال قابل تعقیب است. هیچ‌کجا در ماده 62 یا آیین‌نامه انضباطی گفته نشده که مرور زمان شامل محرومیت های گذشته و حال می‌گردد و انتقال محرومیت به فصل بعد اثبات همین ادعا است. در واقع مرور زمان فقط در ماده 62 مصوب 92 به زمان تعقیب اشاره کرده است و جایی اشاره نکرده که محرومیت سال قبل تلقی نمی‌شود و یا منتفی خواهد شد.
این وکیل پایه یک دادگستری تاکید کرد: همانطور که تخلفات فصل قبل به فصل بعد منتقل می‌شود، مثل محرومیت قرچک که از سال گذشته به بازی اول این تیم در فصل جاری منتقل شد، پس سابقه محرومیت ماندگار است و درواقع این تیم دارای سابقه محرومیت از حضور تماشاگر هست و طبق آیین‌نامه انضباطی، با مرور زمان سابقه‌اش پاک نمی‌شود. براین‌اساس تعلیق شدن محرومیت باشگاه منصوری از دیدار بدون تماشاگر، خلاف آیین‌نامه انضباطی سال 92 است.
طباطبایی گفت:‌ لازم به ذکر است بند 4 ماده 34 آیین نامه انضباطی فدراسیون امکان تقلیل یا تعدیل مجازات را در صلاحیت کمیته استیناف بیان نموده لیکن به نظر می رسد تعلیق مجازات در صلاحیت کمیته استیناف نمی باشد که این نیز موارد ابهام آیین نامه است.