به گزارش پایگاه خبری باشگاه، محمد کشاورز شامگاه جمعه پس از تساوی تیمش برابر شهرداری ساوه اظهار داشت: بازی خوبی بود، فکر می‌کنم از کیفیت خوبی برخوردار بوده و تماشاگران حاضر از این مسابقه لذت بردند اما متأسفانه تنها ایرادی که در این مسابقه وجود داشت این بود که ما از موقعیت‌های زیادی که به دست آوردیم، استفاده نکردیم.
وی ادامه داد: توپ و میدان به صورت کامل امروز در اختیار ما بود اما متأسفانه به خاطر اینکه دقت کافی در زدن ضربات را نداشتیم، توپ‌ها گل نشد و ما به نتیجه تساوی رضایت دادیم.
سرمربی تیم گیتی‌پسند اصفهان تصریح کرد: خوشبختانه همه تیم‌های موجود در صدر جدول تساوی کرده که این مسئله به نفع تیم ما است اما اگر در این مسابقه پیروز می‌شدیم، شرایط خیلی بهتر می‌شد و در جدول، صعود چند پله‌ای داشتیم اما قسمت این‌گونه بود که تساوی کنیم.
وی افزود: اینکه تغییری در جایگاه ما صورت نگرفت، به خاطر این بود که تیم‌های در این لیگ قابل پیش‌بینی نبوده و بازی‌ها غیر قابل برنامه‌ریزی انجام می‌دهند به همین خاطر شرایط جدول اینگونه است.
کشاورز خاطرنشان کرد: تمام تلاشمان را می‌کنیم در همه بازی‌هایی که داخل خانه و خارج از آن داریم، پیروز شویم تا امتیاز بگیریم و در این راستای نیز تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم.
وی درباره حضورش به عنوان سرمربی تیم گیتی‌پسند و اینکه آیا او در این تیم می‌ماند یا خیر، گفت: در حال حاضر تصمیم گرفته شده که من تا پایان فصل با این تیم بمانم و سعی می‌کنم که تمام تلاشم را برای پیروز و کسب نتیجه این تیم انجام دهم.
سرمربی تیم گیتی‌پسند اصفهان پیرامون مصاف هفته آینده گیتی‌پسند برابر ملی حفاری اهواز خاطرنشان کرد: این مسابقه برای ما سخت بوده و باید برای پیروزی در آن تمام تلاش خودمان را انجام دهیم.