به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، علی طاهری در گفت‌وگویی با اشاره به جلسه روز گذشته هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال اظهار داشت: از آن زمان که خودم عضو هیات‌رئیسه سازمان لیگ فوتسال شدم تاکنون، این بهترین جلسه‌ای بود که برگزار شد که برای لیگ و باشگاه‌ها مفید بود. این جلسه سه میهمان ویژه داشت، صادقی، غفاری و هاشمیان، من قبلا هم تاکید کرده بودم که باید در هیات‌رئیسه در مورد مباحث کلان صحبت شود، نباید ماهیت جلسه ما این باشد که کی با کی بازی کند و یا مسابقه چه زمانی برگزار شود. جلسه خیلی مفیدی بود به طوریکه سه ساعت نشست، به سرعت برق و باد گذشت.

وی خاطرنشان کرد: غفاری و صادقی در مورد مشکلات باشگاه‌ها به جهت عدم پخش تلویزیونی صحبت کرد. افتخاری در مورد فوتسال و طرفدارانش و منصوری و من نیز راجع به مشکلات باشگاه‌ها صحبت کردیم. قرار شد برنامه ویژه‌ای مانند برنامه نود، تدارک دیده شود که هر هفته به بررسی بازی‌های لیگ و فوتسال بپردازد. برنامه‌ای حدودا 70 دقیقه‌ای، برای بررسی داوری‌ها و حاشیه‌ها، در جهت ارتقای فوتسال. همچنین قرار شد بعد از تعطیلات لیگ به خاطر گرندپریکس، با پیگیری افتخاری، هر هفته دو بازی لیگ برتر پخش زنده شود.

طاهری تاکید کرد: همچنین قرار شد رئیس کمیته فوتسال رایزنی‌های لازم برای جذب اسپانسر را انجام دهد و آرام آرام سراغ اقدامات بعدی برویم. اینکه هر کدام‌مان در مورد مشکلات صحبت کنیم، هیچ مشکلی حل نمی‌شود، ساختار فوتسال ما باید درست شود تا سرمایه‌گذار رغبت کند بیاید. اسپانسر اگر ببیند همه فوتسال حاشیه است و هیچ درآمدی هم عایدش نمی‌شود، کنار می‌کشد. امید داریم که افتخاری با توجه به مسئولیت اقتصادی‌اش در وزارت ورزش بتواند این کارها را انجام دهد.

مدیرعامل گیتی‌پسند با تاکید بر اینکه سه بحث مهم در این جلسه مطرح شد و قرار است به سرانجام برسد، گفت: یکی حل مشکل پخش مستقیم بود، تدارک برنامه تلویزیونی بررسی هفتگی فوتسال و همچنین ارتقای کمیته فوتسال به معاونت. در وهله بعدی هم بحث آموزش مد نظر است که باید مربیان، داوران و ... آموزش‌های لازم را دریافت کنند.