به گزارش سایت باشگاه و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال صبح روز سه شنبه 21 مردادماه 93 با حضور علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد. در این نشست که همه اعضای هیات رئیسه و افتخاری، رئیس کمیته فوتسال حاضر بودند، علی کفاشیان از اعضا خواست تمام تلاش خود را در جهت افزایش جایگاه جهانی فوتسال ایران انجام دهند.
جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال با حضور کفاشیان، افتخاری، غفاری، منصوری، نجاریان، طاهری، حسین زاده و جابری صبح امروز در محل روابط عمومی فدراسیون برگزار شد.
رئیس کمیته فوتسال در ابتدا ضمن قرائت دستور جلسه اعلام کرد که مسابقات لیگ برتر فوتسال 13 شهریور ماه آغاز خواهد شد و همه اعضای هیات رئیسه در تلاش برای برنامه ریزی منظم تر این مسابقات در فصل جاری هستند.
وی در ادامه گفت: با توجه به موافقت و مساعدت فدراسیون فوتبال، کار ساختمان کمیته فوتسال در آینده نزدیک آغاز می شود. ضمن اینکه در نشست های قبلی و در جهت افزایش سطح ارتقای این رشته درخواست پخش مستقیم مسابقات لیگ برتر فوتسال را به صداوسیما داده ایم.
افتخاری تصریح کرد: امیدواریم تا برای ارتقای سطح کیفی مسابقات و حضور و گرایش بیشتر جوان ها به این رشته پرطرفدار و زیبا، اسپانسر این مسابقات را جذب کنیم. جذب اسپانسر و هزینه کردن در زیرساخت این رشته ورزشی می تواند آینده آن را در آینده تضمین کند.
کفاشیان صحبتهای خود را با تشکر از زحمات هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال آغاز کرد و گفت: با توجه به صحبتهای قبلی مطرح شده از کمیته حقوقی و تدوین مقررات خواسته ایم تا با اعمال تغییرات در اساسنامه و مطابق با عرف های بین المللی زمینه ارتقای فوتسال را تا نایب رئیسی فدراسیون مهیا کند.
وی افزود: فوتسال ایران در جهان شناخته شده است و باید در جام جهانی آینده از نام ایران دفاع کنیم. تغییر نگاه عموم مردم جامعه و جهان به این رشته با توجه به برنامه ریزی‌های خوب و مستمر شما بستگی دارد.
رئیس فدراسیون از اعضا خواست تا مانند گذشته مصوبات هیات رئیسه را در اختیارش قرار دهند تا از آخرین تصمیمات مطلع باشد و از آنها خواست تا از هیچ کوششی برای توسعه این رشته ورزشی دریغ نکنند.