علی طاهری در گفت‌وگوی در مورد دلیل غیبتش در نشست روز گذشته هیات‌رئیسه سازمان لیگ فوتسال اظهار داشت: با توجه به دستور جلسه قرار بود به خاطر ماه رمضان نشست بعدازظهر برگزار شود که این‌طور نشد و دیدم که نیازی به حضور من نیست و به همین دلیل به تهران نیامدم.
مدیرعامل باشگاه اصفهانی در پاسخ به این سوال که این برای بار چندم است که گفته می‌شد نشست هیات‌رئیسه سازمان لیگ با حضور ریاست فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود اما این اتفاق در نشست روز گذشته رخ نداد، تصریح کرد: من نمی‌دانم این موضوع را چه کسی پیگیری می‌کند. اتفاقا کفاشیان مدیری است که هر موقع با او هماهنگ کنند و درخواستی در این زمینه باشد، نه نمی‌گوید. حالا من در جریانش نیستم که چه کسی دارد با او برای حضور در نشست هیات‌رئیسه هماهنگ می‌کند اما می‌دانم که اینطور نیست که کفاشیان نخواهد برای فوتسال وقت بگذارد. او همیشه نگاه خوبی به این رشته دارد. این موضوع برای من هم سوال‌برانگیز است که هر چند وقت یک‌بار گفته می‌شود کفاشیان به جلسه می‌آید اما او نمی‌آید.
وی ادامه داد: امروز (چهارشنبه) قرار است او به خاطر مجمع هیات فوتبال اصفهان، اینجا بیاید،‌ او را می‌بینم و حتما در این‌باره از او سوال خواهم کرد که آیا واقعا تمایل ندارد به جلسه بیاید یا کسی که می‌خواهد تنظیم کند کارش را درست انجام نمی‌دهد.
عضو هیات‌رئیسه سازمان لیگ فوتسال در مورد کاهش 10 میلیونی مبلغ ورودی لیگ خاطرنشان کرد: قبلا این رقم یک و نیم میلیون تومان بود که به 30 میلیون افزایش پیدا کرد. توجیه آن هم این بود که افتخاری در نشست هیات رئیسه اعلام کرد وقتی قرار است کمیته فوتسال به معاونت ارتقا پیدا کند، باید خودکفایی اقتصادی داشته باشد و ساختمان مستقل می‌خواهد. دو اتاق تودرتو در شأن کمیته فوتسال نیست و همین موضوع بود که کار را به اینجا رساند که ورودیه لیگ به 30 میلیون برسد ولی چون وعده‌ها تحقق پیدا نکرد، حالا از مبلغ ورودیه کاسته شده است. البته من باز هم فکر می‌کنم 20 میلیون زیاد است، اگر سازمان لیگ فوتبال بخواهد پول‌های اینچنینی بگیرد مشکلی نیست چون پخش تلویزیونی و درآمدهای خاص خودش را دارد.
طاهری ادامه داد: سازمان لیگ فوتسال اول یک کاری در این زمینه انجام دهد و بعد ورودیه لیگ را در حد کاری که انجام شده افزایش دهد. چون فوتسال هیچ درآمدی ندارد و همه‌اش برای باشگاه‌ها هزینه است. تنها انگیزه تیم‌ها از تیمداری، حضور در جام باشگاه‌های آسیاست که آن هم هزینه زیادی روی دست باشگاه می‌گذارد