به گزارش سایت رسمی فدراسیون؛ نشست هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال برگزار شد و اعضا در خصوص برگزاری برنامه های لیگ؛ جام حذفی فوتسال، انتخاب اعضای کارگروه فوتسال برای لیگ برتر و دسته اول بحث و بررسی کردند.
پس از برگزاری این نشست مقرر شد تا رقابتهای جام حذفی فوتسال در فصل مسابقاتی 94-93 تا دهه اول بهمن ماه سال جاری به پایان برسد. همچنین قرار شد تا حد الامکان بازیهای لیگ برتر فوتسال در فصل مسابقاتی 94-93 در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار شود و مبلغ ورودی تیم های حاضر در لیگ برتر دویست میلیون ریال تعیین شد.
گفتنی است؛ کلیه تیم های حاضر در فصل مسابقاتی 94-93 برای حضور در رقابتهای جام جذفی باید کتبا مکاتبات خود را انجام دهند تا تصمیم نهایی نسبت به حضور و یا عدم حضور تیم ها در مسابقات گرفته شود.
لازم به ذکر است، با تصویب اعضای هیات رئیسه، نقل و انتقالات بازیکنان تیم ها در طول فصل مسابقاتی از فوتبال به فوتسال و یا بالعکس ممنوع شد.
قرار شد تا محمدرضا غفاری، آرش جابری و حسن حسین زاده به عنوان اعضا کارگروه برای بررسی شرایط و استاندارد سازی سالن های ورزشی تیم های حاضر در لیگ برتر و لیگ یک اقدامات لازم را انجام دهند.
همچنین آئین نامه جدید انضباطی مصوب مجمع عمومی فدراسیون در این نشست ارائه شد.