به گزارش سایت باشگاه علی طاهری در گفت‌وگو یی در واکنش به صحبت حسین شمس مبنی بر اینکه گیتی‌پسندی‌ها با حضور طاهری در دبیری مخالفت کرده‌اند، اظهار داشت: مخالفتی از سمت ما نبوده است بلکه هیچ‌گونه درخواستی از سوی باشگاه دبیری به ما نرسیده، چه به صورت شفاهی و چه به صورت کتبی، اگر درخواست بدهند حتما بررسی خواهیم کرد و نتیجه را اعلام می‌کنیم.
وی خاطرنشان کرد: همان‌طور که ما قبلا به منصوری بازیکن دادیم و آنها هم به ما، در این مورد هیچ مشکلی برای همکاری نداشتیم. فقط این کار اصولی دارد. دو سال پیش ما صمیمی را می‌خواستیم که با حفاری نامه‌نگاری کردیم و بعد کار به مذاکره کشید و این بازیکن را در اختیار گرفتیم. مصطفی نصیری‌نیا را از منصوری می‌خواستیم که درخواست دادیم و استعلام گرفته شد. آنها هم دانشور را از ما گرفتند. کارش تنها دو خط نامه است، ما هم جواب نامه را می‌دهیم. ممکن است با خود بازیکن صحبت کرده باشند اما با باشگاه هیچ صحبتی نشده است. باشگاه دبیری، یک باشگاه حرفه‌ای است و حتما می‌داند که باید نامه بدهد.
مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند در خصوص اینکه گفته می‌شود گیتی‌پسند از دادن بازیکن به تیم ملی برای حضور در تورنمنت دوبی خودداری کرده، گفت: چند روز پیش افتخاری (رئیس کمیته فوتسال) زنگ زد و گفت ما سپهر محمدی، افشین کاظمی و مهدی جاوید را می خواهیم تا با تیم امید به امارات بیایند و دو بازی با برزیل انجام دهند. یک ربع بعد حسین‌زاده (دبیر کمیته فوتسال) تماس گرفت و گفت که این موضوع منتفی است. اینکه می‌گویند گیتی‌پسند با تیم ملی همکاری نکرده کذب محض است. بعد از تماس افتخاری در حال فراهم کردن مقدمات کار بودیم که تماس گرفتند و گفتند بحث منتفی است.