عراقی زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به عنوان باشگاهی که دفعات متعددی در جام باشگاه‌های آسیا حضور پیدا کرده‌ایم دغدغه و نگرانی‌های دیگر نماینده‌های کشور را نیز در این رقابت ها همانطور که در 2 سال حضر در جمع آسیایی‌ها مجبور به جذب بازیکن قرضی از دیگر باشگاه های وطنی بودیم این حق را به دبیری تبریز نیز می دهیم اما در همینجا اعلام می‌کنم تا کنون هیچ درخواست شفاهی یا کتبی از سوی باشگاه دبیری مبنی بر جذب بازیکن قرضی نداشته‌ایم. در همین راستا صحبت‌های حسین شمس در این خصوص که ما از حضور محمد طاهری در دبیری تبریز ممانعت کردیم را نمی‌پذیرم.
وی ادامه داد: در یکی از دوره‌های باشگاه‌های آسیا ما به حضور علیرضا صمیمی و مجتبی نصیری‌نیا در ترکیب خود نیاز داشتیم که با انجام مراحل رسمی و اداری از باشگاه های حفاری و منصوری اجازه به همراه داشتن این 2 بازیکن را در رقابت‌های آسیایی گرفتیم. درست مثل زمانی که منصوری برای شرکت در رقابت های آسیایی به صورت کتبی حضور مسعود دانشور را به عنوان بازیکن قرضی در تیم خود خواست. پس گیتی‌پسند با وجود تجربه‌ای که دارد تمام تلاش خود را برای حضور شایسته نمایندگان ایرانی در جام باشگاه های آسیا به کار می‌گیرد اما هر کاری راهی دارد.
عراقی زاده در پایان افزود: اگر دبیری خواهان در اختیار داشتن محمد طاهری است باید مراحل رسمی آن را پشت سر بگذارد تا گیتی‌پسند با نظر هیئت مدیره بازیکن مورد نظرشان را به آنها بدهد اما این صحیح نیست که شمس تقاضای خود را فقط در رسانه ها اعلام کند و در انتظار جوابی از سوی باشگاه گیتی‌پسند باشد.