دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: به عنوان گلر اول ایران شرایط خوبی را در تیم ملی پیدا کرده بودم اما در این خصوص تابع تصمیمات باشگاه خواهیم بود.

به گزارش واحد خبر باشگاه صنایع گیتی پسند، سپهر محمدی در ابتدا درباره بازی با دبیری تبریز اظهار داشت: در بازی برابر دبیری تبریز از عملکرد خودم راضی بودم، اما انتظارم از خودم بیش از این‌هاست. بازی خوبی را هر دو تیم به نمایش گذاشتند، ما می‌توانستیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم، اما قسمت بود که این بازی با نتیجه تساوی به پایان برسد.

دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند در پاسخ به این سئوال که آیا نتیجه‌گیری‌های اخیر تیم کار گیتی‌پسند را در ادامه کار مشکل نمی‌کند ادامه داد: پس از جام باشگاه‌های آسیا به مشکل خوردیم و در کمال تاسف امتیازات بسیاری را از دست دادیم، اما اطمینان داشته باشید با توجه به تعطیلاتی نیز که در پیش داریم تیم ما به طور حتم بهتر می‌شود و حرف‌های بسیاری نیز برای گفتن داریم.

محمدی با اشاره به حواشی ایجاد شده میان باشگاه گیتی‌پسند و تیم ملی و ندادن بازیکنان گیتی‌پسند به تیم ملی گفت: شرایط خوبی را در تیم ملی پیدا کرده بودم، قرار بود به عنوان گلر اول ایران به بازی‌های جام جهانی کوچک اعزام شوم اما با توجه به شرایطی که پیش آمد و تصمیمی که باشگاه در عدم دادن بازیکنانش گرفت نتوانستم در تیم ملی حضور داشته باشم و این تصمیمی بود که باشگاه گرفت و ما بازیکنان در آن نقشی نداشتیم.

این دروازه‌بان فوتسال اضافه کرد: ما بازیکنان با باشگاه است که قرارداد داریم و هر تصمیمی هم که بگیریم باید با باشگاه هماهنگ کنیم و تابع دستورات باشگاه هستیم.

وی اذعان داشت: در چند سالی که لیگ برتر هستم با بازیکنان بزرگی کار کردم که توانستم نکات بسیار خوبی را یاد بگیرم و مربی برزیلی هم که در سالیان گذشته به اصفهان آمده بود توانستم از وی استفاده‌های خوبی ببرم.



دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند تاکید کرد: هنوز هم به دنبال پیشرفت هستم و اطمینان داشته باشید از پیشرفت سیر نشده‌ام و حس می‌کنم توانایی بیشتری داشته و می‌توانم هم به گیتی‌پسند و هم به تیم ملی کمک کنم.