محمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال باشگاه با توجه به راضی بودن از عملکرد شاگردان خود مقابل مس ، این بازی را بازی خوب و تاکتیکی نام برد و افزود ضمن خسته نباشید به بازیکنان و کادر فنی هر دو تیم ، دیدار خوبی را شاهد بودیم و هر دوتیم برای برد پا به میدان گذاشته بودند و از لحاظ فنی بازی قابل قبولی بود.

وی همچنین در مورد عملکرد تیم خود گفت: عملکرد تیم قابل قبول بود و ما موقعیت های زیادی را توانستیم خلق کنیم که نسبت به تیم مس خلق موقعیت بیشتری داشتیم و نیمه اول را با پیروزی به اتمام رساندیم همچنین در نیمه دوم در دقایق ابتدایی شروعی طوفانی داشتیم و این فرصت را داشتیم که در شروع نیمه دوم اختلاف گل را بالا ببریم اما از موقعیت های خود استفاده نکردیم و در ادامه کار متاسفانه حواشی این دیدار تمرکز تیم ما را از بین برد که باعث شد به مشکل برخورد کنیم و در دقایق آخر از سیستم پاورپلی استفاده کردیم که توانستیم موقعیت های زیادی را روی دروازه تیم مس خلق کنیم اما دقت لازم رو نداشتیم . من همیشه برای تیم مس احترام زیادی قائل هستم ، این تیم همیشه رقیب خوب برای ما بوده جا دارد کسب عنوان نایب قهرمانی را به این تیم تبریک بگویم.

کشاورز در مورد اتفاقات و حواشی این دیدار گفت : متاسفانه اتفاقات و حواشی زیادی در نیمه ی دوم گریبانگیر ما شد و باعث از بین رفتن تمرکز تیم ما شد ولی مایل نیستم درمورد حواشی حرفی بزنم و به این حواشی دامن بزنم تا خدایی نکرده بخوام موفقیت تیمی را زیر سوال ببرم به این دلیل در مورد حواشی حرفی ندارم.

محمد کشاورز درباره نقل و انتقالات افزود:همانطور که قبلا گفتم نقل و انتقالات شلوغی نخواهیم داشت در حال حاضر اولویت و برنامه ما بنا بر این است که با بازیکنان سال قبل به توافق برسیم با چند بازیکن به توافق رسیده ایم و امیدوارم که با بقیه بازیکنان نیز در آینده به توافق برسیم و چند بازیکن دیگر به ترکیب تیم ما بپیوندند اما در کل سال شلوغی در نقل و انتقالات نخواهیم داشت.
وی در پایان با اشاره به اتمام فصل رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور گفت: گیتی پسند فصل بسیار پر شکوهی که همگان سالیان سال در مورد آن صحبت خواهند کرد را پشت سر گذاشت و از تمام کسانی که در این فصل سخت در کنار ما بودند تشکرمیکنم.