باشگاه های فولاد مبارکه سپاهان ، آنا صنعت قم و سفیر گفتمان با ارسال پیام های به باشگاه گیتی پسند قهرمانی مقتدرانه تیم فوتسال گیتی پسند را تبریک گفتند.

باشگاه فرهنگی ورزشی سفیر گفتمان تهران قهرمانی تیم گیتی پسند اصفهان در لیگ برتر فوتسال را به مدیریت ، کادرفنی ، بازیکنان و هواداران این تیم تبریک می گوید.

مدیرعامل باشگاه آناصنعت پاسارگاد قم در پیامی، قهرمانی تیم گیتی پسند اصفهان در لیگ برتر فوتسال را به این باشگاه، مدیران، مربیان، بازیکنان و هواداران آن تبریک گفت. در پیام مهندس سید محمد شرافتی آمده است: بدین‌وسیله قهرمانی ارزنده تیم گیتی پسند در لیگ برتر فوتسال ایران در سال ۱۴۰۲ را به این باشگاه بزرگ و پرافتخار و عوامل و دوستداران آن اعم از بازیکنان، مربیان و هواداران اصفهانی تبریک می‌گویم. روند عملکرد گیتی پسند در این فصل و کسب امتیازات پرشمار و مسجل کردن قهرمانی، در فاصله چهار هفته به پایان لیگ برتر، نشان از صلابت و اقتدار گیتی پسند و برنامه‌ریزی و اقدامات اصولی و حرفه‌ای باشگاه و شرکت صنایع گیتی پسند دارد. از سوی دیگر، حضور باثبات و قدرتمند در ورزش قهرمانی کشور به‌ویژه در شرایط کنونی که ورزش ایران بیش از هر زمان دیگری به مشارکت فعال بخش خصوصی محتاج است، سبب ستایش و قدردانی از این مجموعه بزرگ است. برای همگی عزیزان در باشگاه گیتی پسند آرزوی بهترین‌ها را دارم.

 

باشگاه پالایش نفت بندرعباس با صدور پیامی پنجمین قهرمانی گیتی پسند اصفهان را در مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور به شرح ذیل تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بار دیگر افتخارآفرینی تیم فوتسال آن باشگاه در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور بعد از ماه‌ها برنامه‌ریزی، تمرین و تلاش شبانه‌روزی موفق شدند ضمن غلبه بر رقبای سرسخت خود به عنوان نخست این مسابقات دست یابند.

ضمن خداقوت به مدیریت ، کادر فنی و بازیکنان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان ، این قهرمانی را تبریک می‌گوییم و امید داریم که شاهد افتخارآفرینی این عزیزان در رقابت های آسیایی باشیم.

جناب اقای جنتی مدیرعامل محترم باشگاه فرهنگی ورزشی گیتی پسند قهرمانی  در لیگ برتر فوتسال ایران که ماحصل همدلی و برنامه ریزی دقیق تک تک افراد آن باشگاه  بود را خدمت جنابعالی،  مدیریت و کادر فنی و بازیکنان محترم آن باشگاه تبریک میگوییم و برای شما در ادامه مسیر آرزوی موفقیت داریم. مدیر باشگاه فوتسال فولاد زرند ایرانیان مهندس ابوذر باصره.