به گزارش روابط عمومی باشگاه، تیم والیبال گیتی‌پسند _چهارشنبه ۱۱ بهمن‌ماه_ در هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۶ در سالن سالن شهید بیضایی اسلامشهر مقابل تیم والیبال طبیعت به میدان رفت که در نهایت این دیدار هیجان انگیز با نتیجه سه بر دو به نفع اصفهانی‌ها تمام شد.

ست اول: این ست را دوتیم پایاپای شروع کردند، اما در ادامه این تیم طبیعت بود که با امتیاز گیری پیش افتاد و اختلاف ایجاد کرد. سعید عقیلی با گرفتن وقت استراحت و تعویض متوالی سعی داشت روند بازی را تغییر دهد، اما فایده‌ای نداشت و ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به نفع تیم طبیعت به پایان رسید.

ست دوم: در ست دوم بازهم دو تیم بازی را پایاپای شروع کردند، اما این بار گیتیزن‌ها موفق شدند چند اختلاف امتیاز ایجاد کنند. بازیکنان طبیعت نا امید نشدند و با تلاشی که داشتند بازی را به تساوی کشاندند و در نهایت با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ به پیروزی رسیدند.

ست سوم: گیتی‌پسند این ست را خیلی خوب و جنگنده آغاز کرد، ایجاد اختلاف امتیاز در اوایل ست باعث شد تا سرمربی طبیعت تایم استراحت بگیرد. با حضور هومن باقری در زمین قرمزپوشان اصفهان بهتر بازی می‌کنند. در نهایت این ست با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به نفع گیتی‌پسند تمام شد.

ست چهارم: این ست را طبیعت با یک بازی خوب آغاز کرد، اما در ادامه گیتیزن‌ها با جبران امتیازات از دست رفته موفق شدند اختلاف امتیاز ایجاد کنند و با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ ست چهارم را به نام خود تمام کنند تا برنده این دیدار در ست پنجم مشخص شود.

ست پنجم: در این ست که طبیعتی‌ها نمی‌خواستند در خانه خود شکست بخورند به یک امتیازی پیروزی رسیدند، اما گیتی‌پسندی‌ها مانند ست های قبل با یک بازی حساب شده به بازی برگشتند و با نتیجه ۲۴ بر ۲۲ پیروز رسیدند.