سرمربی تیم نوجوانان گیتی پسند گفت: متاسفانه در اصفهان بازیکنان بیشتر به سمت فوتبال و دو تیم سپاهان و ذوب آهن می‌روند و اولویت دوم آن‌ها فوتسال است، بنابراین در اصفهان کمبود بازیکن در رده‌های پایه وجود دارد.

حسین شاه زیدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، در خصوص تمدید قرارداد با باشگاه گیتی پسند اصفهان تصریح کرد: با توجه به عملکرد سال قبل نوجوانان گیتی پسند، باشگاه تمایل به تمدید قرارداد با من داشت و با صحبت‌های انجام شده طی چند روز این اتفاق عملی شد.

وی در خصوص مشکلات تیم‌های پایه فوتسال اصفهان گفت: یکی از مشکلات فوتسال پایه در سال‌های گذشته پایین بودن کمیت این ورزش در اصفهان بود که چند سالی این مشکل به وسیله فدراسیون رفع شده است البته با بالا رفتن کمیت، کیفیت این ورزش پایین آمد و کم کم این مشکل نیز داشت حل می‌شد که مدیریت هیئت فوتسال عوض شد و دوباره مشکلات جدید گریبان گیر تیم‌های فوتسال شد.

سرمربی تیم نوجوانان گیتی پسند با اشاره به این که در اصفهان کمبود بازیکن فوتسال وجود دارد، تصريح كرد: متاسفانه در اصفهان بازیکنان بیشتر به سمت فوتبال و دو تیم سپاهان و ذوب آهن می‌روند و اولویت دوم آن‌ها فوتسال است بنابراین در اصفهان کمبود بازیکن در رده‌های پایه وجود دارد.

منبع: ایسنا