به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، از هفته آخر مرحله اول لیگ دسته اول امیدهای کشور تیم فوتبال گیتی پسند روز گذشته در شیراز به مصاف قشقایی شیراز رفت و موفق شد با نتیجه پرگل 5 بر 1 با گلهای رضا امانی فر ، سوادا بدروسیان ، محمدعلی طاهری ، محمدصادق محمدی و علی دهقان به برتری برسد و با 18 امتیاز به دور بعد صعود کند.
گیتی پسند با ترکیب شکیب سروری ، علیرضا کاظمی ، حامد قره خانی ، محمد براتی ، پویا رضوانی ، امین علی دادی ، علی دهقان ، عرفان صدری (امیرمحمد نوروز پور 85) سوادا بدروسیان ، رضا امانی فر ، ( محمدعلی طاهری 75) محمدصادق محمدی (حسین سلطانی 90) پای به میدان گذاشتند.
در دیگر بازیهای این هفته نیز تیمهای صبای قم و و برق شیراز به مصاف هم رفتند که صبای قم با نتیجه 2 بر 1 برابر این تیم شکست خورد و فولاد یزد نیز با نتیجه 1 بر صفر بازی را به پتوی لاله دیگر نماینده اصفهان واگذار کرد.در پایان هفته آخر مرحله اول سه تیم 18 امتیازی صبای قم ، گیتی پسند و فولاد یزد قرار گرفتند که صبای قم و گیتی پسند با تفاضل گل بهتر نسبت به فولاد یزد اول و دوم شدند و به مرحله بعد صعود کردند.
خاطرنشان میگردد گیتی پسند در مرحله بعد در دو بازی رفت و برگشت به مصاف تیم ایرانجوان بوشهر که تیم اول گروه دو شده بود خواهد رفت و پس از آن تیم های صعود کننده در یک گروه به ادامه رقابت خواهند پرداخت تا 2 تیم به لیگ برتر صعود کنند.