مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی گیتی پسند از عدم پخش دیدار تیم های فوتسال گیتی پسند و پالایش نفت بندرعباس در بازی امروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری باشگاه،از هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های برتر کشور امروز چهارشنبه، گیتی پسند در سالن پیروزی اصفهان میزبان تیم پالایش نفت بندرعباس است؛ باوجودی که بندرعباسی ها اعلام کردند این دیدار از شبکه های اصفهان و بندرعباس پخش زنده خواهد شد مدیر روابط عمومی باشگاه گیتی پسند به عنوان میزبان این دیدار از عدم پخش این دیدار خبرداد.
جواد شریف در این باره گفت:پخش زنده دیدار همواره برعهده تیم میزبان بوده است، همه تلاش ها و رایزنی ها انجام شد ولی موفق به پخش زنده این دیدار نشدیم.
وی افزود: بنا به درخواستی که از صدا و سیمای مرکز اصفهان مبنی بر پخش زنده این دیدار داشتیم آنها اعلام کردند در صورت تغییر زمان بازی بمدت یکساعت امکان پخش وجود دارد که با نامه نگاری با سازمان لیگ ، موضوع به اطلاع تیم میهمان رسید اما متاسفانه باشگاه بندرعباس با این تصمیم موافقت نکرد و کلا پخش این دیدار  لغو شد.
جواد شریف تصریح کرد:تعجب میکنم در حالی که خود تیم میهمان مانع پخش زنده این بازی شد در این چند روز و در کانال خبری و هواداری خود خبر از پخش زنده این دیدار میدهند.
مدیر روابط عمومی باشگاه گیتی پسند صراحتا از عدم پخش دیدار تیم های گیتی پسند و پالایش نفت بندرعباس در بازی امروز خبر داد و گفت: علاقمندان به فوتسال و هواداران گیتی پسند می توانند از ساعت ۱۶ امروز با حضور در سالن پیروزی این دیدار را رایگان تماشا کنند.