در پی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال استاندار اصفهان با ارسال پیامی این قهرمانی ارزنده را به باشگاه گیتی پسند اصفهان تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

.. بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ .
. وَهُوَ الْعَلِيمُ الْقَدِيرُ (سوره‌ مبارکه روم، آيه شریفه 54) .

 

با سلام و تحیت
کسب عنوان قهرمانی تیم باشگاهی «فوتسال گیتی پسند» در رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در سالجاری که مبین حضور و بروز استعدادها، شایستگی ها و توانمندی های جوانان و ورزشکاران دیار شهیدپرور نصف جهان است بار دیگر فروزش ناب ورزش استان را در عرصه ملی مبرز و مبرهن ساخت و موجب خرسندی و مسرت مردم فهیم و قدرشناس استان اصفهان گردید. بی گمان تلاش های مجدانه و اهتمام مصرانه یکایک بازیکنان، مسئولان باشگاه، مربیان، جامعه ورزش دوست و هواداران اخلاق مدار آن باشگاه آتیه دار، نوید بخش آینده ای درخشان در جایگاه ورزش های گروهی استان اصفهان است.
این موفقیت نشان می دهد، استان طلایی اصفهان می تواند به عنوان قطب ورزش حرفه ای، آماتوری و همگانی در تعالی ورزش ملی و بین المللی بر مبنای فضایل انسانی، سجایای اخلاقی و اسلامی در جذب همگان به ویژه جوانان و نوجوانان کشور در ورزش پهلوانی نقشی پررنگ ایفا نماید.
اینجانب این پیروزی مقتدرانه که همراه با شعف عمومی جامعه به ویژه عموم مردم شریف و فهیم استان، مدیریت، کادرفنی، بازیکنان نجیب و هوادران شورآفرین این باشگاه فرهنگی و ورزشی است را تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امید است در سایه لطف الهی و با تلاش مضاعف همگان بالاخص کادر فنی و بازیکنان شایسته این درخشش و حضور مقتدرانه همچون سابق از قوام و دوام مستمر و پررنگ برخوردار باشد.

. سیدرضا مرتضوی .
. استاندار اصفهان .