به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال ایران عصر امروز به میزبانی باشگاه گیتی‌پسند در اصفهان برگزار شد، در این جلسه رئیس هیئت فوتبال اصفهان، اعضای هیئت مدیره باشگاه گیتی‌پسند، اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال و مدیران باشگاه‌های کوثر و رعد اصفهان حضور داشتند.

در حاشیه این جلسه آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال ایران در رابطه با مصوبات جلسه امروز گفت :شرایط سنی بازیکنان در رده‌های سنی پایه مورد بررسی قرار گرفت و یک سال تغییر کرد و بر این اساس رده‌های امید، جوانان، نوجوانان و نونهالان مورد بازیابی قرار گرفت. در رده امید 1379/10/11 در فصل آینده، در فصل 1402-1401 سن ۱۳۸۰/۱۱/۱۰ خواهد بود و در سایر رده‌ها به همین ترتیب دسته‌بندی خواهد شد.

وی در خصوص زمان رقابت‌های لیگ‌های فوتسال ایران در پایه‌های مختلف افزود: مسابقات لیگ‌برتر و دسته‌یک در رده‌های سنی امید، جوانان، نوجوانان و نونهالان در شش‌ماهه اول سال برگزار می‌شود و مسابقات لیگ‌های مناطق در پنج رده‌سنی بزرگسالان، امید، جوانان، نوجوانان و نونهالان در شش‌ماهه دوم سال آینده انجام خواهند شد.

سرپرست سازمان‌لیگ فوتسال ایران ادامه داد: پنج دیدار عقب‌افتاده لیگ دسته‌یک به‌دلیل شرایط کرونایی، به ترتیب در بیست و هفتم اسفندماه سال جاری و میان هفته‌های پنجم و ششم دور برگشت انجام خواهیم داد.

جابری همچنین زمان پایان لیگ‌برتر فوتسال فصل جاری را اعلام و خاطرنشان کرد: در نهایت لیگ‌برتر فوتسال ایران اگر با مشکل خاصی روبرو نشویم روز جمعه بیستم اسفندماه سال جاری به اتمام خواهد رسید.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال در رابطه با زمان شروع لیگ‌برتر فوتسال در فصل آینده و زمان پیش‌بینی شده آن اظهار کرد: برای آغاز رقابت‌های فصل آینده قطعاً جلسه‌ای را با حضور سرمربی و اعضای کادر فنی تیم‌ملی فوتسال ترتیب خواهیم داد، اما تاریخ پیشنهادی ما و اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال همزمان با اتمام مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در اواخر مردادماه یا اوایل شهریورماه و بر اساس تقویمی که کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام می‌کند خواهد بود.

منبع:ایمنا