محمد کشاورز سرمربی تیم‌ گیتی پسند اصفهان درخصوص بازی برابر سن ایچ ساوه در گفت و گویی با خبرنگار ما اظهار داشت : دو تیم نمایش بسیار خوبی ارائه دادند و شاهد یک بازی تاکتیکی بودیم، نماینده ساوه باشگاه قابل احترامی است و از کادرفنی و بازیکنان بسیار خوبی بهره می‌برد اما با تلاش بازیکنان موقعیت های بیشتری در این دیدار خلق کردیم.

وی افزود : به هر دو تیم خسته نباشید می گویم و از بازیکنان پر تلاش گیتی پسند برای دوندگی ویژه ای که انجام دادند تشکر می‌کنم، با پرس و فشاری که بر روی حریف انجام دادیم بازی را کنترل کردیم و بازیکنان دوندگی بالایی داشتند که این نکته قابل تقدیر است اما اگر کمی دقت بیشتری به کار می‌بردند شاهد نتیجه بهتری بودیم.

کشاورز در خصوص عملکرد داوران گفت : داوری مشکل خاصی نداشت اما با مدیریت بیشتر می‌توانستند مانع از وقفه متعدد بازی شوند، بازی دقایق بسیار زیادی متوقف می شد و روند آن را کُند می کرد و این موضوع نکته منفی بازی محسوب می‌شود.

سرمربی گیتی پسند در پایان گفت : خرسندم که ۳ امتیاز بسیار مهم را در خانه سن ایچ کسب کردیم و امیدوارم روند رو به رشدخود را به خوبی ادامه دهیم، شرایط جدول اهمیتی ندارد و تنها برای بهبود کیفیت سطح فنی تیم خود تلاش می‌کنیم و توجهی به سایر مسائل نداریم.

منبع فوتسال 2020