در یکی از دیدارهای هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 امروز تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و پالایش نفت بندرعباس در سالن پیروزی اصفهان به مصاف هم رفتند.
ترکیب تیم گیتی‌پسند در این مسابقه را مسعود محمدی،بهزاد رسولی، محمد سنگ‌سفیدی، مهدی مهدی‌خانی، بهمن جعفری، حسین خدامی، علیرضا رفیعی‌پور، علیرضا عسگری، بهداد شیخ‌احمدی، مهدی عبداللهی، محمدحسین درخشانی، مسعود یوسف، ابوالفضل حسن‌خانی، مهدی کریمی، امیرحسین داوودی و کیانوش شیرپور  تشکیل دادند.
نیمه اول با حمله گیتی‌پسند آغاز شد و بهداد شیخ‌احمدی در موقعیت تک به تک با سپهر محمدی ناکام ماند.
5 دقیقه ابتدایی دیدار سپهر محمدی یک تنه در برابر حملات گیتی‌پسند ایستادگی کرد و اجازه نداد شاگردان محمد کشاورز به گل برسند.
در دقیقه 7 نیمه اول بالاخره تلاش گیتی‌پسند جواب داد و توپ با برخورد به پای بازیکن پالایش نفت به گل اول مسابقه برای گیتی‌پسند تبدیل شد.دو دقیقه بعد محمدحسین درخشانی گل دوم را برای مشکی‌پوشان اصفهانی به ثمر رساند.
در دقیقه 12 این نیمه علیرضا عسگری از روی یک ضربه آزاد برای سومین بار توپ را به تور دروازه نفتی‌ها رساند.اما یک دقیقه بعد زردپوشان نفت دروازه گیتی‌پسند را باز کردند تا اختلاف مجدد به 2 گل کاهش پیدا کند.
در حالی که 5 دقیقه به پایان نیمه اول باقی مانده بود امین مراداحمدی موفق شد با یک شوت محکم گل دوم پالایش نفت را به ثمر رساند.
3 دقیقه بعد بهداد شیخ‌احمدی بر روی ریباند شوت مسعود یوسف مجدد اختلاف را با زدن گل چهارم به دو گل رساند.
نیمه اول با نتیجه 4 بر 2 به سود گیتی‌پسند خاتمه یافت.
دو دقیقه پس از شروع نیمه دوم محمدحسین درخشانی بازیکن گیتی‌پسند گل دوم خود و پنجم این تیم را به ثمر رساند.
در دقیقه 10 نیمه دوم ضربه خطرناک کیانوش شیرپور با برخورد به تیر افقی دروازه پالایش نفت به بیرون رفت.
در ادامه هم گلی بین دو تیم رد و بدل نشد تا شاگردان محمد کشاورز با نتیجه 5 بر 2 در خانه از سد پالایش نفت بندرعباس بگذرند.
حواشی دیدار به شرح زیر بود.
تماشاگران اصفهانی استقبال نسبتا خوبی از بازی به عمل آوردند.
قبل از شروع این دیدار توسط باشگاه گیتی پسند از سپهر محمدی به پاس سالها تلاش در این باشگاه تجلیل شد.
وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با حضور در سالن پیروزی اصفهان این دیدار را از نزدیک مشاهده کرد.
گل‌های این دیدار را محمدحسین درخشانی(2)، علیرضا عسگری(2) و بهداد شیخ‌احمدی برای گیتی‌پسند و ایمان هوازاده و امین مراداحمدی برای پالایش نفت به ثمر رساندند