به گزارش پایگاه خبری باشگاه در یکی از دیدارهای هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 امروز تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و آلومینیوم اراک در سالن پیروزی اصفهان به مصاف هم رفتند.
ترکیب تیم گیتی‌پسند در این مسابقه را مسعود محمدی،بهزاد رسولی، مهدی مهدی‌خانی، بهمن جعفری، حسین خدامی، علیرضا رفیعی‌پور، علیرضا عسگری، بهداد شیخ‌احمدی، مهدی عبداللهی، محمدحسین درخشانی، مسعود یوسف، بهزاد رسولی، مهدی کریمی، امیرحسین داوودی و کیانوش شیرپور تشکیل دادند.
در دقایق ابتدایی نیمه اول دیدار هر دو تیم سعی بر محک زدن همدیگر داشتند و دقیقه 4 محمدحسین درخشانی گل اول دیدار را برای مشکی‌پوشان گیتی‌پسند به ثمر رساند و دو دقیقه بعد مسعود یوسف با ضربه تماشایی گل دوم را به وارد دروازه ایرالکو کرد.
در ادامه هر دو تیم موقعیت‌هایی روی دروازه هم‌دیگر خلق کردند که موقعیت‌های گیتی‌پسند خطرناک‌تر بود و در فاصله 4 دقیقه به پایان نیمه اول امیرحسین داوودی نماینده اصفهان را به گل سوم رساند.
در دقیقه 18 نیمه اول در موقعیت خطرناک ضربات پیاپی شاگردان کشاورز را دروازه‌بان ایرالکو با کمک تیر دروازه برگرداند.
دقیقه پایانی این نیمه سفیدپوشان اراکی یکی دو موقعیت خطرناک بر روی دروازه گیتی‌پسند خلق کردند که تبدیل به گل نشد و در نهایت شاگردان کشاورز با برتری 3 گله به رختکن رفتند.
نیمه دوم با حملات بی‌ثمر ایرالکو و البته موقعیت خوب گلزنی برای گیتی‌پسند آغاز شد که از دست رفت و محمد کشاورز کنار زمین با حساسیت زیاد از شاگردانش می‌خواست که در ضربات خود دقت بیشتری داشته باشند.
با گذشت 3 دقیقه از نیمه دوم محمد کشاورز نفرات تیمش را کامل تغییر داد و ترکیب دوم خود را وارد زمین کرد.
در دقیقه 7 این نیمه فشار مشکی‌پوشان اصفهانی به اوج خود رسید و اما با بی‌دقتی در ضربات نهایی و مقاومت یاران اراک این فشار بی نتیجه بود و آن‌ها نتوانستند گل چهارم را به ثمر برسانند.
با گذشت 9 دقیقه این فشار بالاخره جواب داد و با ضربه زمینی بهداد شیخ‌احمدی نتیجه 4 بر صفر به سود گیتی‌پسند شد.
در حالی که نیمی از نیمه دوم گذشته بود، محمدحسین درخشانی کاپیتان باتجربه این فصل گیتی‌پسند از زاویه بسته توپ را برای بار پنجم به تور دروازه ایرالکو چسباند.
پس از دریافت گل پنجم سرمربی اراکی‌ها درخواست وقت استراحت کرد و پس از آن تصمیم گرفت تا تیمش را با سیستم 5 نفره به زمین بفرستد تا شاید بتوانند اختلاف را کاهش دهند که در این امر ناموفق بودند.
در 2 دقیقه پایانی محمد کشاورز نیز که خیالش از برد راحت بود تصمیم گرفت تا سیستم چرخشی 5نفره را آزمایش کند تا در بازی‌های حساس بتوانند از این حربه نیز استفاده ببرند.
هر دو تیم در دقیقه پایانی موفق به گلزنی نشدند تا دیدار با همان نتیجه 5 بر صفر به پایان برسد.
حواشی دیدار به شرح زیر بود:
تماشاگران اصفهانی استقبال نسبتا خوبی از بازی داشتند. پیش از شروع مسابقه باشگاه گیتی‌پسند مراسم یادبود کوتاهی برای ناصر جنتی بنیان‌گذار صنایع و باشگاه گیتی‌پسند برگزار نمود.
گل‌های این دیدار را محمدحسین درخشانی(2)، مسعود یوسف، امیرحسین داوودی، بهداد شیخ‌احمدی به ثمر رساندند.