به گزارش پایگاه خبری باشگاه، محمد حسین عراقی زاده عضو هیات مدیره باشگاه گیتی پسند در خصوص دیدار این تیم با سن ایچ ساوه گفت :بازی خوبی بود و دو تیم از لحاظ کیفیت سطح بالایی از فوتسال ناب ایرانی را به نمایش گذاشتند مخصوصا بازیکنان تیم ما که مستحق 3 امتیاز بودند.
وی گفت : از سرمربی تیم، کادر فنی و بازیکنان کمال تشکر را می کنم که علیرغم اینکه در کل زمان بازی یکنفر از تیم حریف کمتر بودند از جان مایه گذاشتند.
عراقی زاده افزود: وقتی شما در زمین مسابقه مجبوری با پنج نفر حریف و یک داور نیز مبارزه کنی قطعا در لحظاتی قادر به هیچ تلاشی برای برد نیستی.
قائم مقام باشگاه گیتی پسند گفت : متاسفانه داور اول این دیدار آقای فرزین صالح با اشتباهات مکرر و تاثیر گذار باعث تغییر نتیجه برد بچه های ما شد.
وی در ادامه گفت : از این به بعد به محمد کشاورز گفته ام که تمرین 5 نفر در مقابل 6 نفر را نیز در تمرینات مرور کند که البته این روش یک سیستمی جدید را در فوتسال می طلبد.
عراقی زاده گفت :این داور با اشتباهات محرز کلکسیونی از اشتباهات را رقم زد که در صورت ارسال می تواند جایزه گینس را به نام خود ثبت کند.
وی در پایان گفت :فیلم صحنه ها را همراه با شکوائیه به دبیر کل محترم فدراسیون ارسال نموده و منتظر واکنش کمیته داوران و برخورد با این داور هستیم.