حمیدرضا کمالی؛ سرمربی تیم فوتسال لبنیات ارژن شیراز پس از دیدار تیمش مقابل گیتی پسند اصفهان در گفت وگو با خانه فوتسال، اظهار داشت: تبریک میگم به تیم خوب گیتی پسند بابت پیروزی و سه امتیازی که بدست آوردند. بازی را خوب و تاکتیکی شروع کردیم و اما گیتی پسند تیم با تجربه ای است و فرصت های بسیار زیادی اول بازی بدست آوردیم اما متاسفانه به دلیل عدم خودباوری نتوانستیم فرصت ها را به گل تبدیل کنیم.
وی ادامه داد: گیتی پسند هم تیمی نیست که بخواهد از فرصت هایش بگذرد و سریع به خود آمد، توانست از اشتباهات ما استفاده کند و گل هایش در نیمه نخست را به ثمر برساند تا نیمه اول سه یک بازنده باشیم.
سرمربی ارژن افزود: در نیمه دوم خیلی بهتر از نیمه نخست ظاهر شدیم و این نیمه را با نتیجه یک یک به اتمام رساندیم. اما به محض اینکه وارد زمین شدیم گل خوردیم و فاصله زیاد شد و پس از آن هرچه تلاش کردیم موقعیت ها به گل تبدیل نشد. حتی چند توپمان به تیر دروازه خورد و سپهر محمدی واقعا نشان داد که یکی از دروازه بان های خوب دنیا بوده و امروز توپ های زیادی گرفت واقعا برای گیتی پسند خوب کار کرد ولی گیتی پسند تیم با شخصیت و با کلاس بالا ؛ کادر فنی خوب و بازیکنان با اخلاق را دارا بود.
کمالی ادامه داد: در کل بازی خوبی بود و همانطور که قبلا گفته بودیم بازی دوستانه خوبی برای بازیکنان ملی پوش تیم گیتی پسند بود؛ چرا که بیش از نیمی از بازیکنان گیتی پسند ملی پوش اند. آن ها استفاده خوبی از این بازی بردند.
حمیدرضا کمالی؛ سرمربی ارژن در ارتباط با آینده تیمش گفت: بعد از لیگ دسته اول اصلا فرصت یک ریکاوری خوب را نداشتیم و یکی از دلایل عملکردهایمان در بازی ها هم همین بوده و بچه ها هنوز خسته لیگ دسته اول هستند. فکر می کنم پس از بازی با مقاومت البرز بتوانیم ریکاوری خوبی را برنامه ریزی کنیم و همچنین بازیکن جدیدی که جذب کردیم نیز با تیم هماهنگ شود.
به آینده خوش بین هستیم چرا که امروز نشان دادیم تیم خیلی خوب و از لحاظ فنی باکلاسی هستیم و امیدواریم در بازی های آینده هم بتوانیم به همین خوبی بازی کنیم و نتیجه های لازم را بگیریم.