به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، پس از تاخیری کوتاه در اجرای برنامه های همگانی کارکنان و خانواده های محترم گروه و با عنایت به رویکرد جدید باشگاه در طراحی و برگزاری فعالیت های متنوع برای کارکنان و خانواده های آنان عنایت اله معشوری مدیر ورزش های همگانی جهت برنامه های جدید حوزه مدیریت خویش با حضور در دفتر مدیران و معاونین و کمیته های ورزشی شرکت های آذین لوله ، آتی لوله و آبنوس دیدار نمود و ضمن ابلاغ پیام مسئولین باشگاه به مدیران و حاضرین درجلسات به تشریح فعالیت های حوزه خویش پرداخت. ایشان با ذکر اینکه کلیه مدیران گروه و باشگاه خواستار اجرای برنامه های ورزشی ، تفریحی و آموزشی برای کارکنان و همسران و فرزندان آنان می باشند و در این راستا جلسات تخصصی با حضور مسئولین باشگاه برگزار و انجام فعالیت های مذکور تاکید شده است اعلام نمودند در این برهه اززمان و با بهره مندی از تجارب گذشته مقرر است در تابستان 95 با تمرکزبر برنامه های همسران و فرزندان ، مسابقات ورزشی و کلاسهای آموزشی مرتبط با سلامتی جسمانی ، عاطفی و اجتماعی ر با مشارکت مدیریت پزشکی ورزشی باشگاه به اجرا در آوریم. و طی دو هفته اخیر نیزشاهد برگزاری مسابقات پینگ پنگ و شنای همسران و فرزندان بودیم و انشااله تا پایان تابستان برنامه های متنوع دیگری ارائه و خواستار فعالیت مشتاقانه افراد خواهیم بود.
مدیر ورزش همگانی در خصوص برنامه فعالیت های ورزشی و تفریحی کارکنان نیز اعلام نمود در اولین گام مسابقات فوتسال را در برنامه داریم. نامبرده با تاکید بر ادامه فعالیت های کارکنان در طول سال ، تمرکز واحد خویش را بهره مندی از فرصت تابستان و تعطیلی مدارس و فراغت خانواده ها را جهت اجرای برنامه های مربوطه به همسران و فرزندان نموده است.
پس از ارائه مطالب مدیر ورزش همگانی باشگاه ، مدیران ، معاونین و اعضاء کمیته ورزشی شرکت های نامبرده با ابراز خوشحالی از تحرک جدید باشگاه در حوزه کارکنان و خانواده های آنان ، راهکارها و موارد لازم را در اجرای بهتر برنامه ها متذکر گردیدند.
مقرر است این دیدار برای سایر شرکت ها نیز اجرا و از جمع بندی این نشست های صمیمانه برای تدوین برنامه های اصولی و ارتباط صمیمانه ترواحد های مختلف گروه با باشگاه استفاده شود.