به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، علی جنتی مدیرعامل باشگاه گیتی پسند و ابرقویی نژاد رئیس هیات فوتبال استان اصفهان با هم دیدار کردند.
در این نشست که اولین دیدار رسمی علی جنتی مدیرعامل جدید گیتی پسند با رئیس هیات فوتبال بود عراقی زاده قائم مقام باشگاه و جهانشاهی دبیر هیات فوتبال نیز حضور داشتند.
علی جنتی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره باشگاه گیتی پسند در ابتدا گزارشی از روند رشته های ورزشی بالاخص فوتبال و فوتسال را در سال 94 و همچنین سیاستهای باشگاه در سال 95 را برای ابرقویی نژاد بازگو نمود.
علی جنتی گفت : امیدواریم که سال 95 سالی همراه با قهرمانی برای فوتسال گیتی پسند و مردم اصفهان باشد.
وی گفت: ما بعنوان بخش خصوصی فعال در ورزش اصفهان انتظار حمایت بیشتر از مسئولین را داریم.
ابرقویی نژاد رئیس هیات فوتبال استان نیز ضمن تبریک به علی جنتی به مناسبت انتصاب در این پست گفت : امیدوارم همچنان در ورزش نیز همچون صنعت موفق باشید.
وی گفت: ما بعنوان هیات فوتبال آمادگی هرگونه حمایت از باشگاه های اصفهانی همچون گیتی پسند را که بعنوان یک بخش خصوصی در ورزش اصفهان فعال است را خواهیم داشت و جای بسی تقدیر و تشکر دارد که در این برهه اقتصادی یک بخش خصوصی بدون هیچگونه چشم داشتی در این عرصه فعال است .
رئیس هیات فوتبال استان گفت: من بعنوان متولی فوتبال استان وظیفه خود می دانم که تا حد امکان از باشگاه گیتی پسند حمایت و حتی المقدور نگذارم حقی از این باشگاه خصوصی اصفهان در میادین خورده شود.
ابرقویی نژاد در پایان گفت: امیدوارم با همت و جدیت مدیرعامل جدید گیتی پسند شاهد سالی سرشار از موفقیت و قهرمانی بالاخص در رشته فوتسال برای گیتی پسند و مردم اصفهان باشیم.