به گزارش پایگاه خبری باشگاه، رضا لک شامگاه چهارشنبه پس از پیروزی تیمش مقابل فرش آرا مشهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی سختی بود به ویژه در این هفته‌های اخیر که تلاش برای قهرمانی کار را برای ما بسیار دشوار کرده است.

وی افزود: از طرفی تیم‌های حریف می‌آیند و در مقابل ما بسته بازی می‌کنند که این مسئله هم کار را سخت‌تر می‌کند اما خوشبختانه موفق شدیم نتیجه این دیدار را از آن خود کنیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: البته در این دیدارخوب می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم و بار روانی را کم کنیم تا راحت‌تر بازی را ادامه دهیم اما بازی سخت پیش رفت ولی به هرحال توانستیم در روزی که نیاز به 3 امتیاز داشتیم بازی را ببریم.

وی درباره دیدار آتی تیمش بیان کرد: ما باید در دو دیدار آتی امتیاز کامل بگیریم چون به 6 امتیاز باقیمانده خیلی نیاز داریم البته بازی سختی در تبریز مقابل دبیری خواهیم داشت اما ما محکوم به پیروزی هستیم و نتیجه دیگری برای ما فایده ندارد.

لک درباره عملکرد داور این دیدار تصریح کرد: داوری بد نبود به جز یکی دو اشتباه که البته تاثیری روی نتیجه نداشت علاوه براینکه تیم‌ها هم بازی جوانمردانه را رعایت کردند و این کار را داور را آسان می‌کند.