به گزارش پایگاه خبری باشگاه، رضا لک عصر امروز پس از تساوی تیمش در برابر میثاق تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی برای ما خیلی سخت و بد بود هرچند که با توجه به موقعیتی که میثاق در جدول دارد این سختی کار را پیش‌بینی کرده بودیم.

وی افزود: می‌دانستیم میثاق تیم خوبی است و این تیم را آنالیز کرده بودیم و به بازیکنان تذکر دادیم که برای شروع بازی باید به گل برسیم و در ادامه با حفظ همان روند تعداد گل‌ها را افزایش دهیم اما بعد از گل نخست چند موقعیت داشتیم که متاسفانه در این فرصت‌ها بازیکنان بزرگ ما بدون گذشت بازی کردند و این اتفاقات افتاد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: در هفته‌های اخیر دیده شده که ما خیلی راحت گل می‌خوریم چون تعداد بازیکنان ما در فاز دفاعی کم است و متاسفانه امروز که نیاز بود بازیکنان بزرگ ما بهتر عمل کنند اینطور نشد و فکر می‌کنم تا حدی تیم حریف را دست کم گرفتند.

وی با ابراز نارضایتی از این تساوی بیان کرد: گیتی‌پسند قطعا با افکار قهرمانی بسته نشده است چون تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید حداقل 8 بازیکن یکدست داشته باشد؛ در بازی‌های گذشته هم همینطور بوده که وقتی بازیکنان اصلی ما خسته می‌شوند ما برای جایگزین کردن آنها دچار چالش می‌شویم.

لک تصریح کرد: دلیل دیگر اینکه هماهنگ کردن بازیکنان این تیم در زمین کار سختی است هنوز برخی اعضای تیم ما باور نکرده‌اند که در چه فضایی بازی می‌کنند و باید چگونه عمل کنند و این مسائل دست به دست هم داد تا این نتیجه رقم خورد.