به گزارش پایگاه خبری باشگاه، دیدار تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و میثاق تهران در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال از ساعت 16 عصر امروز در سالن پیروزی اصفهان آغاز شد.

این دیدار به دلیل محرومیت گیتی‌پسند از حضور هوادارنش ، بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

نیمه نخست بازی با برتری تیم میزبان آغاز شد و احمد اسماعیل‌پور با گلزنی در همان دقایق ابتدایی گیتی‌پسند را پیش انداخت اما چند دقیقه بعد مجید حاجی‌بنده گل تساوی میثاق را وارد دروازه نماینده اصفهان کرد تا شرایط برای دو تیم برابر شود و در اواخر نیمه اول میثاق توسط عارف بلوکی گل دوم خود را به ثمر رساند.

در دقایق پایانی نیمه‌نخست تیم گیتی‌پسند 5 خطایی شد و در 7 ثانیه پایانی داور به سود میثاق یک ضربه پنالتی اعلام کرد که این ضربه را سپهر محمدی گلر میزبان مهار کرد تا در پایان نیمه نخست دو تیم با همان نتیجه دو بر یک راهی رختکن شوند.

اما در نیمه دوم شاگردان خوراکچی عملکرد بهتری داشتند و با گلزنی الیاس براتی 3 بر 1 پیش افتادند ولی این برتری هم دوام چندانی نداشت و احمد اسماعیل‌پور با به ثمر رساندن 2 گل دیگر کار را به تساوی کشاند. در این دقایق چندین موقعیت بازیکنان میثاق هم با واکنش‌های سپهر محمدی مهار شد تا گیتی‌پسند گل‌های بیشتری دریافت نکند.

اما هت‌تریک اسماعیل‌پور هم برای نجات گیتی‌پسند افاقه نکرد و بازیکنان میثاق 2 بار دیگر دروازه میزبان را باز کردند و 5 بر 3 جلو افتادند. در ادامه حملات مکرر گیتی‌پسند سبب شد تا حسین سلطانی بازیکن میثاق با گل به خودی اختلاف را کم کند.

اما اسماعیل‌پور در این بازی باز هم ناجی گیتی‌پسند شد و با به ثمر رساندن گل چهارم خود و گل پنجم تیمش را 2 ثانیه به پایان بازی از روی نقطه پنالتی دوم به ثمر برساند. در نهایت این دیدار با همان نتیجه مساوی 5 بر 5 تمام شد.