به گزارش پایگاه خبری باشگاه، هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت 16 دوشنبه 23 آذرماه با برگزاری 6 دیدار همزمان ییگیری می‌شود.

تیم گیتی‌پسند اصفهان نیز این هفته باید از ساعت 16 روز دوشنبه در سالن پیروزی اصفهان به مصاف میثاق تهران برود دیداری که از جهات گوناگون برای دو تیم از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

گیتی پسند اصفهان که پس از دیدار جنجالی مقابل شهید منصوری قرچک از حضور تماشاگرانش تا انتهای فصل هم محروم شد، باید این هفته در سکوت سالن پیروزی پذیرای میثاق باشد.

گیتی‌پسند که هفته گذشته در یک بازی سنگین موفق به شکست یاسین قم شد و جایگاه خود را در رده چهارم جدول حفظ کرد و این هفته می‌تواند در غیاب دبیری تبریز با بردی دیگر حتی به رده‌های بالاتر هم صعود کند.

از طرفی تیم میثاق هم که این روزها در شرایط خوبی قرار ندارد و با چند باخت متوالی تا رده دهم سقوط کرده، سعی دارد با کسب امتیاز این دیدار علاوه بر خروج موقت از شرایط بحرانی، شکست دور رفت مقابل تیم اصفهانی را هم جبران کند و برای این دیدار انگیزه بسیار دارد.

اما آنچه حساسیت این دیدار را دوچندان کرده نبرد حیثیتی سرمربیان دو تیم است جایی که تا پایان نیم‌فصل نخست رضا لک سرمربی میثاق و محمود خوراکچی سرمربی گیتی‌پسند بود اما برای نیمه دوم لیگ جای این دو مربی عوض شد و اکنون رضا لک روی نیمکت گیتی‌پسند قرار گرفته است و محمود خوراکچی هدایت میثاق را برعهده دارد.

برنامه دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال
دوشنبه 23 آذرماه، ساعت 16
گیتی‌پسند- میثاق تهران
آذرخش بندرعباس- یاسین قم
شهروند ساری- شهید منصوری قرچک
حفاری اهواز- فرش آرای مشهد
مقاومت البرز- تاسیسات دریایی
فردوسی مشهد- مس سونگون
دبیری تبریز این هفته استراحت دارد

جدول رده‌بندی لیگ تا پایان هفته بیست و یکم
1. تاسیسات دریایی 42 امتیاز
2. مس سونگون 42 امتیاز
3. دبیری تبریز 40 امتیاز
4. گیتی‌پسند 39 امتیاز
5. ملی حفاری 31 امتیاز
6. یاسین پیشرو 30 امتیاز
7. مقاومت البرز 26 امتیاز
8. آذرخش بندرعباس 26 امتیاز
9. شهید منصوری 24 امتیاز
10. میثاق تهران 23 امتیاز
11. فرش آرای مشهد 21 امتیاز
12. فردوسی مشهد 19 امتیاز
13. شهروند ساری 18 امتیاز